Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Één van de weinige momenten dat ik de radio thuis aan heb staan. De top2000 is toch echt het ideale aftel moment.

Het blijft echt heel gaaf die compilaties terug te kijken. Gelijk helemaal in de sfeer van de laatste dagen!

Altijd leuk om top2000 te luisteren en top2000 cafe te kijken. Ben bang dat t dit jaar minder druk is in t cafe.

Sinds de teloorgang van Serious Request is dit hét radio-evenement waar ik naar uitkijk elk jaar! Je kunt al die liedjes het hele jaar gewoon op Spotify draaien, en toch is dat niet te vergelijken. Wakker blijven voor dat ene nummer, magisch!

Altijd leuk om top2000 te luisteren en top2000 cafe te kijken. Ben bang dat t dit jaar minder druk is in t cafe.

Ik denk dat er dit jaar helemaal geen cafe zal zijn. Ze zulllen het wel opbouwen maar denk geen bezoekers.
Of ze moeten een alternatief iets bedacht hebben.

28 december 2019, denk rond de klok van 07:00 uur, ritje Haokan en ritje Vuurwerkbunker Pijnacker zaten er net op, de buit van de 2 winkels staan inmiddels binnen naast de verwarming. Hup top 2000 op en genieten maar, afwachtend tot we naar het volgende adres konden gaan!

ABB499F5-642D-486A-AEB8-EA727E25AE81.jpg

Haha die is leuk gemaakt ja, zou wat zijn. Maar het zal wel weer bohemian rhapsody worden denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan