Wat doe jij na Oud en Nieuw ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Een vraag die elk jaar wel terug komt is: Wat doe jij na oud en nieuw?

Blijf je actief hier of ga je in "zomerslaap", of bezoek je misschien nog show's ed in het jaar om toch met vuurwerk bezig te blijven.
Vorig jaar is gebleken dat er een hele groep mensen toch flink actief bleek te zijn heel het jaar door, dan is het hier namelijk ook reuze gezellig!

Actief blijven, is me dit jaar goed bevallen. De straatvideo's, discussies en de aanloop al naar het jaar er op.

Absoluut actief blijven!
Dit forum geeft me weer een doel in het leven hahah.
Nee gekheid, maar ik had ieder jaar enorm last van de 'januari dip'. Alle December hoogtepunten zijn voorbij. Alle vrije dagen op.. Het eerste lichtpuntje was altijd weer het voorjaarsvakantie weekje...

Sinds een jaar heb ik dit medium gevonden en ik vind het ontzettend tof om te zien dat er zoveel meer mensen zijn die net zo gek op vuurwerk en kerst zijn als ik.
Ik blijf hier hier nog wel ff plakken haha. :handsup:

Wederom actief blijven. Koopjes speuren bij de eerste freakshops die altijd snel weer actief zijn.

Straatfilms en ervaringen lezen en delen. En weer een mooie collectie opbouwen.

Meestal is voor mij 1 januari een dag van familie bezoek, de eerste werkdag begint alweer snel en dat is in een BTW_maand dus vaak is het gewoon gelijk aan de bak gaan op kantoor. En, daarna is het gewoon wachten op de eerste show, nog wat rondkijken op de forums en vooral verder gaan met me andere passies.

Het gehele jaar blijf ik actief op VWC, dit jaar ivm verbouwing en verhuizing, wat minder gepost dan voorgaand, maar nog steeds regelmatig alles gelezen. Ook het een en ander alweer besteld natuurlijk bij de diverse freakshops.

Dan beginnen de voorbereidingen weer voor het komende jaar!

Wat was er goed en wat niet...
Projecten bedenken
Delen van media met bekende in de vuurwerkwereld..
Eerste webshop in de gaten houden en direct bestellen haa.

Ik kijk dan lekker rustig alle straatfilmpjes, lees veel op het forum, posten valt mee totdat de countdown er is! Dan is het seizoen weer echt begonnen voor mij!

1 januari brunchen in van der valk.lekker oudjaar doornemen.Nagaan wat bevallen is en wat niet.daarna vrienden bezoeken

Eind vorig jaar pas lid geworden en eigenlijk het hele jaar actief gebleven. Al het moois van het forum ontdekt en al (te) snel begonnen met (teveel) bestellen. Komend jaar dus 1e keer dat ik echt mee kan praten over ervaringen met afhalen in de nacht, de vuurwerk stress en de aftertalk over producten! Grote kans dus dat ik ook in 2021 nagenoeg dagelijks actief zal blijven :D

zoals elke jaar gewoon actief blijven lekker rond blijven neusen op het forum en heerlijke vuurwerk flimpjes bekijken en denken wat ik allemaal gaat koopen voor het komende jaar.. ( als nog toegestaan is om afstekken)

Staatfilms kijken en vast de toppers noteren en waarschijnlijk vast bestellen.

Natuurlijk lekker actief zijn hier.

Normaal ben ik alleen het 'vuurwerkseizoen' actief.
Dit jaar voor eerst het hele jaar door een beetje meegelezen en de verschillende winkel topics in de gaten gehouden voor verschillende acties.
Tevens ook de prijsvragen die soms eerder in het seizoen gehouden worden.
Ik denk dat ik dit wel vaker ga doen.

Na oudjaar gaan we uiteraard vrolijk door op het forum. Bepaalde topics in de countdown blijven levend, bijvoorbeeld met betrekking tot het weer, sfeerfoto's etc. Altijd fijn om dat door te kijken. Daarnaast, lekker meeposten over de producten, films bekijken en neerkijken op een geslaagd seizoen. Daarna zeker actief blijven, zo blijven we lekker in de vuurwerkmodus!

Uiteraard weer lekker blijven plakken. Altijd direct de films bekijken die iedereen post en daarvan de echte toppers vast noteren voor dat jaar. Ook de importeurs bezoeken gaan dan langzaam weer beginnen, iets wat geweldig blijft om te doen, ook na al die jaren. Normaal ook ontzettend uitkijken naar Fallas, maar dat is nog maar de vraag hoe dat uit gaat pakken ivm Corona...

Ik heb aardig wat producten dit jaar en ga ook alles laten filmen. Grote compounds en de show worden vanaf een statief op zo'n 50 meter gefilmd maar ook van dichtbij. Dus ik ben wel even zoet met video bewerken en filmpjes uploaden. Daarnaast ga ik alle andere straatfilmpjes ook rustig bekijken hier. De sfeertopics doornemen en de collectie foto's die na 31 december worden geüpload natuurlijk bekijken.

Ik heb altijd wel een redelijk zomerslaap, blijf wel bezig met vuurwerk maar wel veel minder. Ik kijk na O&N wel gelijk enorm uit naar Fallas al zal dat mij dit jaar alleen maar droevig maken. De laatste jaren in juli bouw ik 3 dagen mee met de vuurwerkshows op de Zwarte Cross en dat is ook wel heerlijk moet ik zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan