[Besloten] Importeursdemo Vuurwerkmania 11 - september - 2020

Helaas, maar zeker te verwachten in deze tijd. Erg zonde, maar goed een volgende keer zijn jullie er natuurlijk weer gewoon bij. Vanuit VWC zullen we iig een livestream gaan verzorgen zodat jullie toch nog de demo live kunnen volgen.

Ergens had ik dit al wel zien aankomen. Jammer maar helaas, had graag nog een demo mee gepakt.

De laatste puntjes op de i worden gemaakt voor de schietlijst, als het goed is ontvang ik deze vandaag.

Wordt er vanaf hetzelfde terrein als vorig jaar geschoten? Toen konden we geloof ik ook niet meer het terrein op, maar was het prima vanaf de openbare weg zichtbaar.

Wordt er vanaf hetzelfde terrein als vorig jaar geschoten? Toen konden we geloof ik ook niet meer het terrein op, maar was het prima vanaf de openbare weg zichtbaar.

We hebben met de demo's van vorige week gezien dat op de plek waar Vuurwerkmania vorig jaar schoot, zeg maar tegenover de parkeerplaats aan de andere kant van de weg, dit jaar niet geschoten kan worden. Dat staat namelijk vol met honderden grote plastic balen. Er zal dus echt vanaf de schaatsbaan geschoten moeten worden, zeg maar achter of schuin achter het hoofdgebouw.

We hebben met de demo's van vorige week gezien dat op de plek waar Vuurwerkmania vorig jaar schoot, zeg maar tegenover de parkeerplaats aan de andere kant van de weg, dit jaar niet geschoten kan worden. Dat staat namelijk vol met honderden grote plastic balen. Er zal dus echt vanaf de schaatsbaan geschoten moeten worden, zeg maar achter of schuin achter het hoofdgebouw.
Ga er denk vrijdag wel heen en dan vanaf de weg die er achter langs loopt kijken

Dat is dan letterlijk balen :p

Ben nu op het werk dus lukt me niet om de afbeeldingen er neer te zetten, maar hierbij de schietlijst.

1: [NIEUW 2020] SHAKING SHAGGY
2: [NIEUW 2020] STIMMUNGSMACHER
3: MONSTER RIDE
4: [NIEUW 2020] KNISTERN BLÜMEN
5: [NIEUW 2020] SPRINGMEISTER
6: [NIEUW 2020] RIESENKNALLER
7: [NIEUW 2020] TRIPLE STAGE
8: [NIEUW 2020] BLACK DANDY
9: [NIEUW 2020] WHITE SNOW + GOLDEN TNT
10: [NIEUW 2020] BIG X FACTORY EDITION
11: METALLION BLITZ
12: [NIEUW 2020] BURNING HEART
13: [NIEUW 2020] DEVILS DYNAMITE
14: TOURNAMENT BOX
15: [NIEUW 2020] HEAVEN FROM HELL
16: [NIEUW 2020] GEISTERBLITZ

Bedankt voor het delen. Ben erg benieuwd, komt er weer een live stream?

EDIT: Keek er overheen, ga de livestream zeker weer volgen!

Alvast een oprechte vraag voor VuurwerkMania, die ik in eerlijkheid beantwoord hoop te krijgen. Wordt de 2020 versie van de Geisterblitz geschoten die ook uitgeleverd wordt aan de consument, of wordt er een sample/ de 2019 versie geschoten?

Ik ga zeker kijken naar beide livestreams van Rubro, ben benieuwd wat we te zien krijgen.

Lekker dat het ook op vrijdagavond is, dat is heel ongebruikelijk. Zeker bij een besloten demo voor winkeliers, omdat deze vaak te maken hebben met koop-avonden op donderdag en vrijdag.

Back
Bovenaan