Het lijkt wel 29 december hier.... Lache![]()
Haha inderdaad. Vette profiel foto trouwens! Blues Brothers

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha inderdaad. Vette profiel foto trouwens! Blues Brothers![]()
ben net naar de aldi ge weest je raad het al alles weer weg voorich jaar ook al
toen zijde se morgen is het er dag der na weer het zelfde morgen om 8 uur 3 dagen lang nu was het volgende week meneer nauw uu se kauwen er maar op van mijn hoeft ut niet meer ja was ut antwoord van de ver kopper somichen denke alen aan zich zelf en koopen ales op
koop wel wat mooiers voor het geld aldi al vast niet meer
![]()
Ik ben zojuist naar de supermarkt de "Aldi" geweest. En u raad het al, al het vuurwerk was op.
Dat was vorig jaar exact hetzelfde geval. Toen werd mij verteld: 'morgen is het er meneer.' De dag daarna werd weer hetzelfde verteld: 'morgen om 8 uur.' Dat vertelden ze 3 dagen achter elkaar.
Dit keer was het antwoord dat het volgende week weer zou worden aangevuld. Nou euhm, ze kauwen er maar op. Wat mij betreft hoeft het niet meer. Ja was het antwoord van de verkoper. Sommige mensen denken alleen aan zichzelf en kopen al het vuurwerk op.
Ik koop wel wat ander moois voor het geld. Aldi alvast niet meer.
![]()
Net bij de aldi geweest , lachen manBekijk bijlage 30446
Hahahahaha mag ik op je feestje komen?kunnen we samen lachen!
Nolenstraat is al bijna op hoorde ik net van een bekend, welke Aldi ga je heen?
Hoor net dat die bekende een pakje XXL Knetterballen heeft meegenomen voor me, dus die heb ik in ieder geval al binnen![]()
vooral die lachgasinstallatie met patronen![]()
Niet gek dat het zo snel op is als ik een aantal freaks hier boven zie...
De gemiddelde man neemt 1-3 pakketjes..
Bij de Aldi hier zijn ze er niet blij mee zeiden ze net. Ze willen voor komend jaar mischien een max per klant instellen om teleurstelling te voorkomen.
Niet gek dat het zo snel op is als ik een aantal freaks hier boven zie...
De gemiddelde man neemt 1-3 pakketjes..
Bij de Aldi hier zijn ze er niet blij mee zeiden ze net. Ze willen voor komend jaar mischien een max per klant instellen om teleurstelling te voorkomen.