Action Topic

• Topic starter Topic starter lep
  • Startdatum Startdatum
Vandaag ook eens zo'n cat. 1 pakketje gekocht, oftwel het Thunderclap partyvuurwerk pakket zoals het zo mooi heet! Heb er een paar detail foto's van gemaakt en het is echt wel de moeite waard! :)

SAM_1527 (Small).JPG

SAM_1531 (Small).JPG

SAM_1532 (Small).JPG

SAM_1533 (Small).JPG

SAM_1534 (Small).JPG

SAM_1535 (Small).JPG

SAM_1536 (Small).JPG

Bekijk bijlage 14977

SAM_1538 (Small).JPG

SAM_1540 (Small).JPG

Vandaag ook eens zo'n cat. 1 pakketje gekocht, oftwel het Thunderclap partyvuurwerk pakket zoals het zo mooi heet! Heb er een paar detail foto's van gemaakt en het is echt wel de moeite waard! :)

Mooi spul! wordt er toevallig een importeur genoemd?

Oei leuk pakketje.
Die gasten bij de Action in Tiel over de toonbank trekken dat ze dat pakket snel in hun winkel moeten gaan verkopen.

Oei leuk pakketje.
Die gasten bij de Action in Tiel over de toonbank trekken dat ze dat pakket snel in hun winkel moeten gaan verkopen.

Ik pak orders voor filialen klaar, als ik toevallig zie dat ik het pakketje in het filiaal van Tiel gooi hoor je het van me! Haha :wink:

Ik pak orders voor filialen klaar, als ik toevallig zie dat ik het pakketje in het filiaal van Tiel gooi hoor je het van me! Haha :wink:

Weet je toevallig ook iets over Vlissingen? En weet je misschien ook of er nog een uitbreiding komt op het cat 1 vuurwerk want ik zie nog geen fonteinen?

neem aan dat hij zoveel niet weet zo makkelijk is dat niet te zien. Neem ik aan gezien ik zelf ook regelmatig dat werk doet. Bij de blokker holding. Eigenaar van op action na haast alle dat soort winkels in de grote namen.

Weet je toevallig ook iets over Vlissingen? En weet je misschien ook of er nog een uitbreiding komt op het cat 1 vuurwerk want ik zie nog geen fonteinen?

Hahaha zoals Fernando al zegt, veel valt er niet te zien tijdens het orderpicken...Kan wel om de omschrijving van een product vragen maar krijg niet veel te horen. Verder is de kans dat ik het filiaal Vlissingen überhaupt moet picken zeer klein met ngo een paar honderd andere werknemers..!

Was gewoon meer het idee dat ik best wel eens zo'n pakketje kan pakken! :bye:

Gisteren bij de Action hier in Den Haag op de Laakkade ook een pakketje en 2 pakjes met aansteeklonten gehaald.
Is inderdaad een erg leuk pakketje voor die €6,95 :)

hier ff(Maassluis) de volledige lading ijsfonteinen gekocht wel jammer dat ze geen kartonnen kunnen bestellen alleen geen aansteeklonten gezien

Wow voor 6,95 is dit een wel heel erg aantrekkelijk pakket. Alleen drie doosjes blink en crackling ballen zijn al 12 euro waard bij Lesli. En dan krijg je er nog veel meer bij. Ik ga dit jaar zeker een pakketje halen.

Je praat denk ik wel over andere aantallen per verpakking.

Je hoeft Lesli niet te verdedigen hoor.
Jorisman heeft een goed punt.
12euro is natuurlijk overdreven.
Maar 6.95 voor dit pakketje is wel een erg mooie nette prijs.

Lidl strax weer wondertollen voor 1 euro,
Action met een goedkoop pakketje sterretjes enzv.
Het zal moeilijk concureren zijn voor vele online / vuurwerk winkels.

Je hoeft Lesli niet te verdedigen hoor.
Jorisman heeft een goed punt.
12euro is natuurlijk overdreven.
Maar 6.95 voor dit pakketje is wel een erg mooie nette prijs.

Ik verdedig Lesli niet alleen is de vergelijking mank!
Je koopt namelijk 32 black bulls en niet 4 voor die prijs.
Het is zeker een net prijsje voor een leuk pakket, dat is wel duidelijk.

Ik denk dat je daar een heel goed punt heb! Vaak zijn de kleinere artikelen toch dé manier om de kleintjes van het gezin bij een specifieke winkel te laten kijken, vader koopt z'n "grote spul" dan ook vaak bij die winkel. Vraag me af wat er gaat gebeuren als winkels zoals de lidl of aldi hier op het juiste moment serieus reclame mee zouden maken.

Back
Bovenaan