Action Topic

• Topic starter Topic starter lep
  • Startdatum Startdatum
Ik verdedig Lesli niet alleen is de vergelijking mank!
Je koopt namelijk 32 black bulls en niet 4 voor die prijs.
Het is zeker een net prijsje voor een leuk pakket, dat is wel duidelijk.
Waarop zou je de waarde van dit pakketje dan wel schatten als je het los zou kopen?

Waarop zou je de waarde van dit pakketje dan wel schatten als je het los zou kopen?

De prijs van het pakket in zijn geheel lijkt mij gewoon goed.
Het ging mij even om de vergelijking die gemaakt werd terwijl dat eigenlijk helemaal niet kan.

Volgens mij levert Broekhoff de spullen aan de Action. Weet iemand of dit klopt?

Ik verdedig Lesli niet alleen is de vergelijking mank!
Je koopt namelijk 32 black bulls en niet 4 voor die prijs.
Het is zeker een net prijsje voor een leuk pakket, dat is wel duidelijk.

Als er 4 in een doosje zitten heb je nog steeds 12 crackling ballen. Wat dus als nog 2 euro is dan zit je nog aan 8 euro ( met die blink dingen) en dan zit je nog niet half aan wat er allemaal in dit pakket zit. Ik wil alleen maar aangeven dat Lesli vuurwerk zijn categorie 1 veel te duur maakt en dat er een veel goedkoper alternatief is.

Prijzen verschillen overal - denk dat we weer on topic mogen?

Ben vandaag weer naar een action in omgeving Eindhoven geweest - niks, nada, nakkes, niks geen cat 1 spul.
Inmiddels 4 actions hier gehad en het is er nog niet, even wachten dus.

Als er 4 in een doosje zitten heb je nog steeds 12 crackling ballen. Wat dus als nog 2 euro is dan zit je nog aan 8 euro ( met die blink dingen) en dan zit je nog niet half aan wat er allemaal in dit pakket zit. Ik wil alleen maar aangeven dat Lesli vuurwerk zijn categorie 1 veel te duur maakt en dat er een veel goedkoper alternatief is.

Veel goedkoper is niet altijd goed hoor. Dan zitten we over 2 jaar weer met de rotzooi zoals de happiness etc. We willen nog toch onderhand gewoon goed vuurwerk hebben? Grondbloemen bij de lidl etc werken echt niet in het voordeel van de kwaliteit en dus uiteindelijk niet in ons voordeel als liefhebber want voor je het weet is het spul weer te slecht om over te schrijven.

Ik betaal dan liever iets meer dan dat ik die rotzooi straks staat af te steken.

Nogmaals, bij Lesli krijg je 32 crackling ball's per pak. Waar haal je de vergelijking van 12 dan vandaan?
Ik snap waar je heen wilt maar je kan de vergelijking toch niet maken?

Bij de action in Noordwijk liggen de thunderclap pakketjes nu ook! Heb er zelf 2 meegenomen. Alles is iets kleiner maar er zit een lontje aan en het geeft een lekkere vuurwerklucht bij het afsteken!

weet iemand trouwens hoeveel pakjes ijsfonteinen er in een karton zitten wil dit jaar een letter bord maken als afsluiting van menshow.

weet iemand trouwens hoeveel pakjes ijsfonteinen er in een karton zitten wil dit jaar een letter bord maken als afsluiting van menshow.

bij de action in Maassluis hadden ze geen karton alleen wat in de winkel lag en zij gaf aan dat ze ook niet zo kunnen bestellen ze moeten dan alle vuurwerk bestellen

Een bord met de tekst 2013-2014 elke letter ongeveer op A4 Formaat.
Dus mocht iemand het weten.hoeveel er in een karton zitten.
Men dank is groot haha.

De prijs van het pakket in zijn geheel lijkt mij gewoon goed.
Het ging mij even om de vergelijking die gemaakt werd terwijl dat eigenlijk helemaal niet kan.

Volgens mij levert Broekhoff de spullen aan de Action. Weet iemand of dit klopt?

Er staat 'Vuurwerkland' op het pakket, is neem ik aan dus Wolff ;)

heb maand geleden ook een letterbord gemaakt met '50'er op.
had hem 3 fontijntjes dik gedaan.
rond de 400 fontijntjes zaten er op.
dit was veelste veel! het houten bord stond op het laats in brand.
maarja wel gelachen!

bij de big-bazar verkopen ze ook cat1, knetterballen en grondbloemen €1,- per pakje ;)

zou 10 fonteinen per letter/cijfer nemen dan zit je wel goed
gewoon even uittekenen op papier

Bedankt voor de tip maar als ik het doe doe ik het Goed ook lekker groot en duidelijk en het houd je zeg maar een poos bezig
Men show kost dit jaar al genoeg dan kan dit er ook nog wel bij.

Bedankt voor de tip maar als ik het doe doe ik het Goed ook lekker groot en duidelijk en het houd je zeg maar een poos bezig
Men show kost dit jaar al genoeg dan kan dit er ook nog wel bij.

Let wel op dat als je de fonteinen te dicht op elkaar doet je een grote vlam krijgt en dan kun je de letters of cijfers niet meer lezen. Dit probeert skyblue te vertellen denk ik. Gaat dus niet om de kosten maar meer om het leesbaar houden van je letters.

We dwalen misschien wat af maar:

Kwam hier op vwc een mooi filmpje tegen van een letterbord gemaakt met ijsfonteinen.
Misschien is het nuttig. Ziet er goed uit vind ik zelf..

credits: robert1987vandijk

back ontopic maar weer :p

vandaag maar even mee geweest naar tiel 15 km van me vandaan. En die oude rot action daar had dus werkelijk niks. Van cat1 zelf geen sterretjes :(

Tip, als je cat 1 vuurwerk wilt, kan je ook naar de Tuinwereld in Kapel Avezaath langs gaan.
Daar hebben ze wel cat 1 vuurwerk.
Is wel van Lesli maar prima spul.

Back
Bovenaan