Action Topic

• Topic starter Topic starter lep
  • Startdatum Startdatum
Net nog even wezen struinen bij de plaatselijke Action en uiteraard weer wat leuks meegenomen...

2rctrq1.jpg

De aansteeklonten kenden we al, de staaf in het midden is ook grappig.
Hierin zitten 15 lange breekstaven, allemaal fluo kleuren zeker 20cm lang.
Leuk op bv (house) feesten, maar natuurlijk ook voor oudjaarsavond om bv je huis lekker spacey te maken! Kosten ook geen drol nog minder als een pleuro per pak.

Tot slot nog een close-up vd aansteeklonten, voor 39 cent per pakje zijn dit echt toppers.
Zeer goed gevlochten, volgens de verpakking 1 uur brandtijd per stuk.

16bhoaf.jpg

Cat. 1 vuurwerk nog niet gespot hier.

Succes met struinen!

Heb vandaag ook 2 pakjes aansteeklonten gescoord voor die prijs erg goed afgewerkt.

Hier bij de welkoop betaal je 25 cent per stuk en die zijn het zelfde
naja daar zit dan nog wel een soort van glow in the dark coating omheen.:p

Net even 10 pakjes van die aansteeklonten gekocht, en dusdanig tevreden dat ik er morgen wat bij ga halen :)

Ik sluit me aan bij de vorige reacties over deze aansteeklont. Stevig, lang, er komen geen irritante asdeeltjes van af zoals bij de witte aansteeklonten, en ik vind ze beter dan de rode aansteeklonten.

Wel betwijfel ik het of de brandduur van één uur klopt, dus dat zou ik nog even moeten testen, even de rookmelder uitzetten :P

Hier de aansteeklonten ook flink ingeslagen.

Pakket van €6,99 van de week niet gezien, maar ziet er ook niet echt uit als zijnde het geld waard..

Gisteren het pakketje gehaald, dat was een andere als die met broekhoff spulletjes. 6 of 7 euro en best goed gevuld en de moeite waard vind ik. Zal zo even foto toevoegen.

Veel camelia flowers, blinking, crackling balls, geen fontijntjes helaas.
Sommige pakjes zijn dubbel gelaagd dat kun je op de foto niet zien.

IMG_0049.jpg

Gisteren het pakketje gehaald, dat was een andere als die met broekhoff spulletjes. 6 of 7 euro en best goed gevuld en de moeite waard vind ik. Zal zo even foto toevoegen.

Bekijk bijlage 14926

Hoeveel kostte dat pak eigenlijk?

Bekijk bijlage 14926

Wat voor soorten vuurwerk zijn het?

Bekijk bijlage 14926

Wow voor 6,95 is dit een wel heel erg aantrekkelijk pakket. Alleen drie doosjes blink en crackling ballen zijn al 12 euro waard bij Lesli. En dan krijg je er nog veel meer bij. Ik ga dit jaar zeker een pakketje halen.

Wow voor 6,95 is dit een wel heel erg aantrekkelijk pakket. Alleen drie doosjes blink en crackling ballen zijn al 12 euro waard bij Lesli. En dan krijg je er nog veel meer bij. Ik ga dit jaar zeker een pakketje halen.

Ja als je het los moet kopen kan je inderdaad duurder uit zijn alleen die doosjes grondbloemen zijn flop want daar zitten er maar 4 en die hadden makkelijk allemaal in 1 doosje gepast. :P

Ze liggen meestal bij de kassa vooraan. Hopelijk gaat de lidl ook nog nieuwe artikelen voeren straks.

tis gewoon grappig spul om ff tussendoor wat kruit te snuiven, gaf nog best wel wat rookontwikkeling gisteren in de tuin :p

Ik heb nog een vraagje over het pakket: zitten er 2 of 4 pakjes van die dragon eggs in en hoveel zitten er in een doosje?

Back
Bovenaan