wesley.s
VWC lid
Ja die liggen het hele jaar bij de Action![]()
helaas niet bij mij in nieuwegein toch maar eens gan kijken weer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja die liggen het hele jaar bij de Action![]()
Ik heb nog een vraagje over het pakket: zitten er 2 of 4 pakjes van die dragon eggs in en hoveel zitten er in een doosje?
Eerst moet je kijken of het pakket wel verkrijgbaar is in een Action in Apeldoorn. Zo niet, is je enige keus om naar een vuurwerkwinkel te gaan.Ik twijfel een beetje, ik heb nog wat cat. 1 liggen, en wil nog voor 10 euro bij halen.
Zal ik dit paket halen en dan voor 3 euro een fontein bij een vuurwerkwinkel in Apeldoorn of 10 euro bij een vuurwerkwinkel?
Eerst moet je kijken of het pakket wel verkrijgbaar is in een Action in Apeldoorn. Zo niet, is je enige keus om naar een vuurwerkwinkel te gaan.
Hier helaas nog geem cat-1 in de action gevonden.
Gaat om omgv eindhvn.
Iemand enig idee of er iets bij filiaal Zoetermeer of leiderdorp op voorraad is?
Ik twijfel een beetje, ik heb nog wat cat. 1 liggen, en wil nog voor 10 euro bij halen.
Zal ik dit paket halen en dan voor 3 euro een fontein bij een vuurwerkwinkel in Apeldoorn of 10 euro bij een vuurwerkwinkel?
Eerst moet je kijken of het pakket wel verkrijgbaar is in een Action in Apeldoorn. Zo niet, is je enige keus om naar een vuurwerkwinkel te gaan.