Action Topic

• Topic starter Topic starter lep
  • Startdatum Startdatum
Ik twijfel een beetje, ik heb nog wat cat. 1 liggen, en wil nog voor 10 euro bij halen.

Zal ik dit paket halen en dan voor 3 euro een fontein bij een vuurwerkwinkel in Apeldoorn of 10 euro bij een vuurwerkwinkel?

Ik twijfel een beetje, ik heb nog wat cat. 1 liggen, en wil nog voor 10 euro bij halen.

Zal ik dit paket halen en dan voor 3 euro een fontein bij een vuurwerkwinkel in Apeldoorn of 10 euro bij een vuurwerkwinkel?
Eerst moet je kijken of het pakket wel verkrijgbaar is in een Action in Apeldoorn. Zo niet, is je enige keus om naar een vuurwerkwinkel te gaan.

Eerst moet je kijken of het pakket wel verkrijgbaar is in een Action in Apeldoorn. Zo niet, is je enige keus om naar een vuurwerkwinkel te gaan.

Hm, zouden de mensen die zo'n pakketje dan wel in hun dorp/stad gevonden hebben, dit dan even willen melden in dit topic? :P Qua prijs is dit namelijk helemaal top natuurlijk.

Hier een kleine update, mijn broer heeft een bijbaan bij de Action in Noordwijk. Ze hebben de kar met Cat 1 ontvangen, hij weet alleen niet wat er precies in zit en het is vooralsnog gesealed in het magazijn tot het hoofdkantoor besluit om het in de winkel te gooien.

Ik heb in Action Groningen gekeken, maar ze hebben alleen maar fop- en schertsvuurwerk, maar ook aansteeklonten.

Hier in Apeldoorn zitten er 2 of 3, zal er vast wel een zijn die het al heeft...
Ik ga straks nog wel ff langs de Action.

Jammer genoeg heeft de Action Groningen alleen maar pakketten met flauwekulvuurwerk (sterretjes, confettikanonnen enz.), maar wel aansteeklonten.

Action Apeldoorn Hofstraat heeft ze ook. Bij de Maasstraat in Apeldoorn hadden ze ze niet. Heb een pakketje gehaald :)

Jullie hebben wel geluk dat in de Action filialen in de steden waar jullie wonen klein siervuurwerk wordt verkocht.

Leuk om te zien dat ze nu ook zon pakket verkopen :D
Als ze het hebben haal ik er uiteraard ook 1, ben vooral benieuwd wat erin zit en wat voor effecten het heeft :p

vandaag maar even mee geweest naar tiel 15 km van me vandaan. En die oude rot action daar had dus werkelijk niks. Van cat1 zelf geen sterretjes :(

Hier in Apeldoorn zitten 2 filialen, Maasstraat en Hofstraat. Ik ben eerst naar de Maasstraat gefietst, die begrepen niet wat 'categorie 1' oftewel 'fop en schetsvuurwerk' inhoud. Vervolgens legde ik dit uit dat dit het hele jaar mocht worden afgestoken. Toen zeiden ze dat het heel langzaam werd ingevoerd bij Action en dat niet alle winkels het hebben.
Ze wisten niet of de Hofstraat ze al had, ik dacht laat ik het eens gokken en ben daar dus heen gegaan. Hoorde daar al gasten praten over Crackling balls, wist gelijk waar ik heen moest :D
Lag een heel schap vol.

Back
Bovenaan