2-Pack Extreme [Ass.] [Uitloop]

Ik vond het een erg goed assortiment. De boeketten waren erg groot en afwisselend.
Hier het filmpje van pot A ( filmpje van pot B volgt nog )

Gave combi cakes zeg, staan op de lijst voor komend jaar! Broekhoff heeft zeer mooie producten op de markt gebracht afgelopen jaar die met een leuke korting zeker aantrekkelijk zijn om in je collectie te hebben

Wat een geweldige cakes zijn dit toch en helaas had ik ze afgelopen jaar niet maar dit jaar staan ze om 12 uur klaar hoor om het luchtruim te verkiezen. Prachtig dit!!!

Zit op dit product een minimum prijs? Aangezien je bij vuurwerkorthen op de freaksite geen cent korting krijgt op de €89,95.

Zit op dit product een minimum prijs? Aangezien je bij vuurwerkorthen op de freaksite geen cent korting krijgt op de €89,95.

Klopt helaas. In dat geval zou je 'm het beste via een officiele Broekhoff dealer kunnen halen daar je dan wel gratis vuurwerk erbij krijgt.

Ik meen te weten dat vorig jaar dit product wel met korting verkocht werd. Meerdere plekken voor minder dan 60 euro gespot, zou heel jammer zijn als dat dit jaar ineens niet meer kan. Zou het ook ronduit belachelijk vinden.

De kleuren blauw in deze cake zien er zo helder uit, kan me niet herinneren dat ik dat ergens anders heb gezien! Mooi hoor.

Dit is een dikke vette aanrader wat mij betreft, twee jaar geleden gehad en nu 2 voor de prijs van 1.
zeer goede harde burst en zeer grote boeketten.

was dat niet bij orthen? Nu iig niet meer zag ik, maar hij staat nog wel voor een mooie prijs daar te koop.
greetzz

2 voor €99,95 dacht ik dat het was, nu 1 voor €49,95 bij Orthen.

Vorig jaar ook geschoten en erg heldere kleuren, grote boeketten, en genoeg afwisseling. Daarom dit jaar weer besteld :)

Wat raden jullie me aan, doorloonten zodat ze achter elkaar afgaan of A en B tegelijk schieten? lees namelijk dat die vrij traag schiet.. Dan is het misschien mooier en meer chaos als ik ze tegelijk schiet? iemand hier ervaring mee?

Wat raden jullie me aan, doorloonten zodat ze achter elkaar afgaan of A en B tegelijk schieten? lees namelijk dat die vrij traag schiet.. Dan is het misschien mooier en meer chaos als ik ze tegelijk schiet? iemand hier ervaring mee?

Schoot ze zelf achter elkaar, vind het persoonlijk zonde om deze effecten door elkaar te schieten. Het zijn zeker niet de snelste cakes maar daardoor komen de effecten wel beter tot hun recht.

Schoot ze zelf achter elkaar, vind het persoonlijk zonde om deze effecten door elkaar te schieten. Het zijn zeker niet de snelste cakes maar daardoor komen de effecten wel beter tot hun recht.

Ah oke, bedankt voor de reactie. Dat idee had ik ook al een beetje. Dan denk ik dat ik ze gewoon achter elkaar schiet.

Het blijven 2 fantastische cakes die je, wat mij betreft, het beste los kunt schieten. Vind het niet veel toevoegen om deze door te lonten. Vond hem iets minder vol op sommige momenten dan het jaar ervoor, maar het blijven prachtblokken! Grote en mooie effecten in een fijn tempo. Een van de (weinige) echte toppers van Broekhoff en, ondanks de prijs, echt waar voor je geld!

Cake A:

Cake B:

Back
Bovenaan