[Actie 2016] Freakactie Vuurwerk Huizen 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mij zie je dit jaar ook weer, komen de doorlontboxxen vn evolution (100 schots) nog binnen :D:D:D

Goed bezig weer Patrick!

Gratis tip: Royal vervangen door Pangu, dan heb je drie van de beste importeurs in huis. Worden veel freaks blij van denk ik, en ik beloof een Yellow River en Smash Box 2 te bestellen:D Voor mij de verrassing van het jaar op basis van de video's!

Het valt me sowieso op dat de er veel producten duurder (of beter gezegd minder goedkoop) zijn geworden. Niet dat deze freakprijzen verkeerd zijn, integendeel. Maar het viel me gewoon op. Hoe komt dat? Desondanks zal ik bij m'n eerste loon snel weer wat bestellen :D

Zo de eerste bestelling is ook voor mij een feit! Zie dat er inmiddels ook producten uitverkocht zijn die ik dus nog net mee heb kunnen pakken :D.

Niet teveel meer aanvullen Patrick, gaat me anders veel geld kosten :p

Hoe bedoel je Daan? Als je het vergelijkt met de freakprijzen van vorig jaar is dat logisch omdat die gebasseserd waren op de prijzen van het jaar ervoor.
Aangezien we afgelopen jaar helaas en prijsstijging hebben gehad, werkt die ook door in deze prijzen.

Mijn rekenregel om tot deze prijzen te komen is precies hetzelfde als vorig jaar namelijk.

Ik dacht al dat het met prijsstijgingen te maken had. Ik begrijp het ook volledig, maar het viel me gewoon op dat er een aantal producten een paar euro duurder geworden zijn. Verder ook niet negatief of als aanval bedoelt, ik vroeg het me gewoon af. De prijzen en het aanbod zijn namelijk helemaal top :)

We hebben inmiddels wel wat voorraden van de diverse Evolution cakes verhoogd, ook een aantal uitverkochte items zijn weer beschikbaar :cool:

Hoe bedoel je Daan? Als je het vergelijkt met de freakprijzen van vorig jaar is dat logisch omdat die gebasseserd waren op de prijzen van het jaar ervoor.
Aangezien we afgelopen jaar helaas en prijsstijging hebben gehad, werkt die ook door in deze prijzen.

Mijn rekenregel om tot deze prijzen te komen is precies hetzelfde als vorig jaar namelijk.

hoe zit het bijvoorbeeld als de dollar prijs gaat dalen ? en dus de import van vuurwerk goedkoper word? word er dan nog een na rekening gedaan? of is het dan pech? Schoot me zo te binnen toen ik je verhaal las.

Patrick, op de site staat bij afhaaldatum kiezen nog geen optie toevoegen aan vorige bestelling

Dat klopt, dat is op dit moment voor mij niet mogelijk die naam er aan te geven, vandaar :

Heb je al een bestelling geplaatst en wil je nog een toevoeging doen, kies dan op jouw afhaaldag voor het afhaalblok "31-12-2016 08.00-12.00" dan zorgen wij dat je bestelling samen gevoegd wordt.

Dat klopt, dat is op dit moment voor mij niet mogelijk die naam er aan te geven, vandaar :

Heb je al een bestelling geplaatst en wil je nog een toevoeging doen, kies dan op jouw afhaaldag voor het afhaalblok "31-12-2016 08.00-12.00" dan zorgen wij dat je bestelling samen gevoegd wordt.

o oeps :) Zal het niet meer doen. ik kan vanaf nu altijd 31-12-2016 08:00-12:00 kiezen dus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan