[Actie 2016] Freakactie Vuurwerk Huizen 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voorlopig mijn laatste bestelling,de Doomsday.
Zoek alleen nog mooie Crossette cake's,en kleuren zoals de Havanna.
Met wat ik over heb gehouden en mijn bestelling ben ik alweer bijna klaar.

word de sunbeam 3 en de viking nog aangevuld?

en is er toevallig iemand die weet of de duro echt op nu is bij wolff? als er toch nog een paar zijn zal ik deze zo graag willen overnemen.

word de sunbeam 3 en de viking nog aangevuld?

en is er toevallig iemand die weet of de duro echt op nu is bij wolff? als er toch nog een paar zijn zal ik deze zo graag willen overnemen.

Wij zullen de komende weken zeker nog het eea gaan aanvullen ( mits de leverancier het artikel nog op voorraad heeft en reserveert voor ons )

De duro en fuego zijn bij wolff echt helemaal op helaas

Blijft leuk zo'n snoepwinkeltje dat altijd open is...1e bestelling vast de deur uit

10x goh1
3x silent trails
1x red fury in Blue

Same time same place ;)

gister ook maar een bestelling gedaan.
het is een stukkie rijden dus het moest de rit wel waard zijn:

-16x Cruelty
-4x Phantom
-3x happy thunder q
-2x Red Heat
-2x return of the phoenix

verder heb ik nog interesse in meerdere artikelen die nu niet op voorraad staan,
dus ik hou jullie site in de gaten ;)

Stuur me anders even een mail over die items, dan kan ik je even op de hoogte houden zodra ik daar meer info over heb.

het is dat me knip leeg is anders had ik t wel geweten nu. tot juli was het toch zolang de voorraard strekt??? want dan kan t zijn dat ik eens hier gaat bestellen. man oh man wat een prijzen zeg

De actie loopr idd t/m juli en zolang de voorraad strekt, uiteraard proberen we wel om producten aan te vullen zolang deze ook op voorraad liggen bij de importeur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan