[Actie 2016] Freakactie Vuurwerk Huizen 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eens.

Op de Cruelty na vind ik de prijzen niet spectaculair. Sommige prijzen waaronder een karton big 19 zijn zelfs duurder als bij mijn dealer in december :p

Zoooo en welke dealer was dat dan? Vorig jaar was idd karton Big 19 wat goedkoper maar dat is door bepaalde dingen duurder geworden en dan kan het zijn dat ze nog oude voorraad voor goedkopere prijs kunnen aanbieden! Maar die prijs is bij de meesten omhoog gegaan en een ieder mag zijn mening hebben, maar jullie wachten zeker tot je t gratis kan krijgen ofzo!! Je mag blij zijn dat er winkels zijn die deze prijzen geven, en t is altijd maar weer afwachten hoe t dit jaar gaat lopen. Maar ach sommige mensen zijn nooit tevreden maar er zijn al een hele hoop mooie reacties hier en dat betekent dat er toch weer een hoop freaks blij gemaakt zijn waaronder ik ook...:p

Niet zo negatief. Wees blij dat ze dit doen! Ik vind het wel mooie prijzen en zeker de sunbeam is erg goedkoop. Heb nu geen geld meer anders had ik allang besteld, lol!

Vins de prijzen niet de moeite om in januari al te gaan bestellen :)

Zie toch meerdere artikelen met 40 tot 50% korting! Dat ga je niet redden in de freakacties straks! Bijv. Happy Thunder Q (42% korting), Red Heat (53% korting), Golden Thunder (49% korting) en zo zijn er nog meer.
Dus ga zo door!

Ah, daar hebben we de standaard reacties; '' wees blij dat ze dit doen, sommige mensen zijn nooit tevreden''

Maargoed, ik blijf bij mijn mening dat ik deze freakactie tegen vind vallen.
Dat mag ik best zeggen, toch?
De meeste producten waar 50% korting op zit zou ik sowieso al nooit voor de volle mep willen betalen.

En Rico, je zegt dat je meerdere producten met 40/50% korting ziet, en dat je dit straks niet zult redden.
Hier ben ik het niet mee eens, ik ken genoeg winkels die dezelfde, en zoniet hogere kortingen geven tijdens de freakacties.

Het is echter niet mijn bedoeling geweest om dit topic een negatief sfeertje aan te brengen.
Dus laten we dit maar weer vergeten :p

Echter blijf ik bij mijn mening.

Uhm dit heeft allemaal met smaak te maken vind je niet. De een vind dit mooi en betaalt ervoor wat hij ook maar wil en een ander vind iets anders weer super dat snap je toch wel, en zeker jij maj je mening geven uiteraard, maar over welke winkels heb jij het dan? Ik ken vwl outlet Groningen en je hebt Breda vw en Kuiper die een freakactie heeft. Welke winkels bedoel jij dan?

Uhm dit heeft allemaal met smaak te maken vind je niet. De een vind dit mooi en betaalt ervoor wat hij ook maar wil en een ander vind iets anders weer super dat snap je toch wel, en zeker jij maj je mening geven uiteraard, maar over welke winkels heb jij het dan? Ik ken vwl outlet Groningen en je hebt Breda vw en Kuiper die een freakactie heeft. Welke winkels bedoel jij dan?

De winkels die jij dus noemt. Vergeet hoakan pijnacker niet.
TP vuurwerkshop.
En er zullen er nog wel een aantal zijn, ik ken ze niet allemaal uit mn hoofd natuurlijk :p

De winkels die jij dus noemt. Vergeet hoakan pijnacker niet.
TP vuurwerkshop.
En er zullen er nog wel een aantal zijn, ik ken ze niet allemaal uit mn hoofd natuurlijk :p

Daar zit je aan 30% korting. in Breda 35% vanaf 500 euro. Hogere kortingen ken ik niet, maar zeg ook niet dat ik alle acties ken.

Da s mooi iig voor jou en medefreaks in de buurt en een ieder moet kopen waar die wilt toch. Ik hou het bij Vuurwerk Huizen dik tevreden mee niet alleen qua prijs maar ook service en klantgerichtheid en bij vragen. En de sfeer bij de afhaaldagen en personeel is prima dus mocht je je bedenken en de prijzen bij jou winkels vallen tegen komend jaar kun je hier altijd terecht, weet ik zeker...

Overigens vind ik dat je best kritisch mag zijn. Ik heb bijvoorbeeld gereageerd in het early bird topic van Herman de Haan. Daar worden Pangu boxen aangeboden voor 125 euro, terwijl die in december 119 euro kostte. Dan mag je terecht afvragen wat de toegevoegde waarde is om nu te bestellen.

Wat betreft de actie van Huizen blijf ik echter van mening dat het de moeite waard is, om de redenen die ik genoemd heb.

Overigens vind ik dat je best kritisch mag zijn. Ik heb bijvoorbeeld gereageerd in het early bird topic van Herman de Haan. Daar worden Pangu boxen aangeboden voor 125 euro, terwijl die in december 119 euro kostte. Dan mag je terecht afvragen wat de toegevoegde waarde is om nu te bestellen.

Wat betreft de actie van Huizen blijf ik echter van mening dat het de moeite waard is, om de redenen die ik genoemd heb.

Ben ik helemaal met je eens oud en nieuw is voorbij en als je dan met boxen komt en je bied ze aan voor een prijs die nog hoger is als dat die eerst was, ja dan kun je je afvragen of dit een early bird actie mag heten!! Dat kan natuurlijk niet in mijn ogen...

Er zullen uiteraard meerdere verkooppunten zijn die misschien iets goedkoper zijn, maar bij Patrick is wat je besteld ook gegarandeerd leverbaar, en niet dat je uit eindelijk in december met een ander product thuis komt om welke reden dan ook, en dat is ook wat waard.

Kan het svp gewoon over Huizen gaan, door andere winkels hier te bespreken, schep je wellicht een verkeerd beeld.
Wat mij betreft mogen die posts weggemod worden.
Ik heb afgelopen jaar in Huizen een redelijke bestelling gedaan en was hier zeer tevreden mee, goede service, goede prijzen en 100% levering.

Ik heb zelf al 2x een bestelling opgehaald in Huizen en was 2 keer voor de volle 100% tevreden. Ik heb ook bij anderen besteld. Maar daar liep ik altijd weg met een nare bijsmaak. Ik ga die winkels niet noemen, ze zullen vast ook hun best hebben gedaan maar niet zo hun best als het team van Patrick in Huizen.

Ze zijn toch 1 van de goedkoopste en dan ook nog zo'n hoge service. Dit heb ik nog nergens anders mee gemaakt hoor.

En als je bestellen in januari moeite vind zegt mij al genoeg.

We hebben van onderstaande artikelen de voorraad op de site weer aangevuld:
- Cruelty
- Familie Spektakel
- Dark Dragon
- Viking
- Triple Trouble

Ik ga vandaag nog even kijken of ik meer kan aanvullen oa Evolution.
Wanneer ik dat weet meld ik het hier weer.

Mogelijk zal ik de komende weken niet zo snel reageren als normaal, alles wordt gelezen en bestelling verwerkt maar kan mogelijk niet zo snel dingen toevoegen etc.
Moet er zelf even uit voor een kleine medische ingreep en binnen nu een pr week komt er een kleine pyrofreakin bij, dus daar zal ik ook wat tijd bij willen zijn:D

Maar bij vragen mail of pm gerust!

Overigens gaan de afhaalplekken door de grootte belangstelling hard, mocht de 29ste in de ochtend vroeg willen afhalen wees dan snel want tussen 07.00-08.00 uur hebben wij nog maar 2 plekken vrij!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan