Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vins de prijzen niet de moeite om in januari al te gaan bestellen![]()
Eens.
Op de Cruelty na vind ik de prijzen niet spectaculair. Sommige prijzen waaronder een karton big 19 zijn zelfs duurder als bij mijn dealer in december![]()
Vins de prijzen niet de moeite om in januari al te gaan bestellen![]()
Uhm dit heeft allemaal met smaak te maken vind je niet. De een vind dit mooi en betaalt ervoor wat hij ook maar wil en een ander vind iets anders weer super dat snap je toch wel, en zeker jij maj je mening geven uiteraard, maar over welke winkels heb jij het dan? Ik ken vwl outlet Groningen en je hebt Breda vw en Kuiper die een freakactie heeft. Welke winkels bedoel jij dan?
De winkels die jij dus noemt. Vergeet hoakan pijnacker niet.
TP vuurwerkshop.
En er zullen er nog wel een aantal zijn, ik ken ze niet allemaal uit mn hoofd natuurlijk![]()
Overigens vind ik dat je best kritisch mag zijn. Ik heb bijvoorbeeld gereageerd in het early bird topic van Herman de Haan. Daar worden Pangu boxen aangeboden voor 125 euro, terwijl die in december 119 euro kostte. Dan mag je terecht afvragen wat de toegevoegde waarde is om nu te bestellen.
Wat betreft de actie van Huizen blijf ik echter van mening dat het de moeite waard is, om de redenen die ik genoemd heb.
Jullie hebben mij ook weer weten te pakken! Gisteravond voor 200,- besteld