Ik vermoed van wel, maar ben er nog niet aan toe gekomen om naar alle items te kijken.
Oké, bedankt voor de reactie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vermoed van wel, maar ben er nog niet aan toe gekomen om naar alle items te kijken.
Ja die is helaas stuk duurder geworden afgelopen jaar
Maar ik heb ze sowieso op het moment niet meer helaas.
Verwacht je nog meer big 19? en de prijs blijft hetzelfde?
Mij zie je dit jaar ook weer, komen de doorlontboxxen vn evolution (100 schots) nog binnen![]()
Hoe bedoel je Daan? Als je het vergelijkt met de freakprijzen van vorig jaar is dat logisch omdat die gebasseserd waren op de prijzen van het jaar ervoor.
Aangezien we afgelopen jaar helaas en prijsstijging hebben gehad, werkt die ook door in deze prijzen.
Mijn rekenregel om tot deze prijzen te komen is precies hetzelfde als vorig jaar namelijk.
Pff net te ver weg voor mij helaas, maar wat een goed begin van 2016
Patrick, op de site staat bij afhaaldatum kiezen nog geen optie toevoegen aan vorige bestelling
Dat klopt, dat is op dit moment voor mij niet mogelijk die naam er aan te geven, vandaar :
Heb je al een bestelling geplaatst en wil je nog een toevoeging doen, kies dan op jouw afhaaldag voor het afhaalblok "31-12-2016 08.00-12.00" dan zorgen wij dat je bestelling samen gevoegd wordt.
o oepsZal het niet meer doen. ik kan vanaf nu altijd 31-12-2016 08:00-12:00 kiezen dus
ja dat kan en het liefst zo vaak mogelijk![]()
![]()