[Actie 2016] Freakactie Vuurwerk Huizen 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Patrick kennende zal hij vast e.e.a aan gaan vullen. Heb begrepen dat hij in ieder geval wel bezig is met nieuwe spulletjes!

Patrick kennende zal hij vast e.e.a aan gaan vullen. Heb begrepen dat hij in ieder geval wel bezig is met nieuwe spulletjes!

Je kent me te goed Bassie :shocked:

Inmiddels is de voorraad van de Viking weer wat aangevuld :)

en de verdwaalde container met Final fate's is inmiddels ook bij Wolff aangekomen en er staat al het eea voor mij apart op een pallet dus ook die staat nu weer op de site en is te bestellen, hierbij ook de directe link naar de pagina http://pyrofreakshuizen.nl/winkel/cakes-2/final-fate-1697/ :cool:

Laatst bewerkt:
Verdomme ben ik bezig met mijn bestelling en speciaal nu snel omdat ik zag dat er nog 3 Vikings waren en ja helaas wil ik betalen is hij op:bonk:

Is er een kans dat je ze nog kan krijgen Patrick?

Haha niet normaal tog, nu al weer spul uitverkocht en mensen die er van balen, geweldig mooi om te zien.

Hahah heerlijk! :D
Ik moet bekennen dat ik ook wat besteld heb..:rolleyes:
Eerste keer dat ik dit doe, als ik de reacties zie en ook in het topic van vorig jaar moet alles goed gaan! Ik heb er vertrouwen in! :wink:

Haha leuk om te lezen dat iedereen al druk aan het bestellen is inclusief myself :D Maar stel nu dat de regering besluit tot een al geheel vuurwerkverbod niet dat ik daar vanuit ga maar je moet alles uitsluiten :) Wat gebeurd er dan met onze bestellingen Patrick?

Haha leuk om te lezen dat iedereen al druk aan het bestellen is inclusief myself :D Maar stel nu dat de regering besluit tot een al geheel vuurwerkverbod niet dat ik daar vanuit ga maar je moet alles uitsluiten :) Wat gebeurd er dan met onze bestellingen Patrick?

Ik ga daar niet vanuit dat het gebeurd, men kan dat niet zomaar ineens afschaffen.
Maar dan krijgen jullie uiteraard je geld terug, maar ik ben daar totaal niet mee bezig.

Top Bedankt man! Snel weer naar boven gerend en snel de Viking er nog bij gedaan.

Hier staat wat informatie erover: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?42245-Vroege-verkoop-en-eventueel-verbod

ALS er een verbod komt is het niet voor dit jaar maar voor het volgend jaar..
Maar goed ontopic maar weer :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan