Aanbod (online)folders Duitsland 2015/2016

posten-boerse heeft geen filmpjes op hen website staan, iemand een handig overzicht ? Met zoeken op youtube kom ik niet heel ver..

Ik snap even niks meer van de Kaufland site. Ik ga naar de Kaufland voor de Bloody Mary, maar de ene keer staat die wel op de site en de andere keer weer niet! Wil graag naar de Kaufland in Kleve, Emmerich of heel misschien Goch. Iemand een idee of ze daar Bloody Mary's hebben?

Ik snap even niks meer van de Kaufland site. Ik ga naar de Kaufland voor de Bloody Mary, maar de ene keer staat die wel op de site en de andere keer weer niet! Wil graag naar de Kaufland in Kleve, Emmerich of heel misschien Goch. Iemand een idee of ze daar Bloody Mary's hebben?

Overal, dat maakt niet echt uit.

Overal, dat maakt niet echt uit.

Kaufland heeft verschillende assortimenten per winkel. Bij de fillialen waar de bloody mary op de site staat, zul je 'm zo goed als zeker kunnen vinden. Wellicht zijn er ook fillialen die 'm hebben terwijl hij niet op de site staat, al lijkt die kans me kleiner.

Ik zit nu in dusseldorf, weekendje weg. Morgen zal ik eens kijken wat ik te pakken kan krijgen. Ik heb een folder can de aldi, lidl en rewe te pakken gekregen.

Wat dacht je van Titanium bij de Lidl? Dat is wel een prijzige pot van 30 euro maar je hebt wel ongeveer 2 minuten vuurwerk.
of de Exalibur bij de Aldi, is 20 euro en heb je ook 2 minuten vuurwerk al schiet deze pot wel traag en zeker voor de Nederlandse begrippen.
Voor de rest heb je een mooie lijst hoor
Die exalibur lijkt mij ook wel wat, duurt lekker lang maar waar is die te verkrijgen in het noorden van duitsland? is er een soortgelijke pot die ook zo lang duurt en mooi goedkoop is?

Kaufland heeft verschillende assortimenten per winkel. Bij de fillialen waar de bloody mary op de site staat, zul je 'm zo goed als zeker kunnen vinden. Wellicht zijn er ook fillialen die 'm hebben terwijl hij niet op de site staat, al lijkt die kans me kleiner.

Over Kaufland gesproken, wat is er naast de Bloody Mary de moeite waard? Ik overweeg dit jaar naast de Aldi en de Lidl ook naar de Kaufland te rijden maar ik heb nog geen echte toppers gevonden?

Over Kaufland gesproken, wat is er naast de Bloody Mary de moeite waard? Ik overweeg dit jaar naast de Aldi en de Lidl ook naar de Kaufland te rijden maar ik heb nog geen echte toppers gevonden?
Dit jaar vind ik zelf de Kaufland ook tegenvallen. De bloody mary blijft een topper in zijn prijsklasse. De euro die hij duurder is dan de reno, is hij dik waard. Verder dit jaar de golrausch raketen, die zijn echt de moeite waard.

Hey ik weet niet als al bekend zijn met de winkel hagebaumarkt. Ik keek op hun site en het bleek dat zij ook nog wel een paar mooie potten hebben naar mijn mening.bv: de dragon sword wel een beetje duur maar een mooie pot. De little giant is een zeer goedkope pot 6 euro en het lijkt eigenlijks soortvan 2 reno's/poisons in 1 te zijn. Btw hier is de link naar de site www.hagebau.de

Nou vanochtend geweest en alleen aan de aldi toegekomen. Daar hebben we dan wel 70 euro vuurwerk gehaald. Er was echt een run op de poison. Het personeel stond te filmen want sommigen gingen echt als beesten tekeer.

Nou vanochtend geweest en alleen aan de aldi toegekomen. Daar hebben we dan wel 70 euro vuurwerk gehaald. Er was echt een run op de poison. Het personeel stond te filmen want sommigen gingen echt als beesten tekeer.

Tja dat is Duitsland als je die Nederlanders maar hun gang laat gaan. :p

Vandaag geweest over de grens bij Sittard en heb mijn dlag geslagen.
Enige wat ik niet kon vinden en overal uitverkocht was : tiger en dragon jammer genoeg.

Wel een meevaller en iets wat hier eerder sl een keer benoemd was door iemand. De moonwalk ligt namelijk gewoon in de schappen bij de Lidl. Stond niet online dit jaar.

Ben vandaag bij de Aldi en Lidl in Emmerich geweest, alles was mooi op voorraad! Had verwacht dat de Night Howler van lidl was uitverkocht, maar gelukkig...hij was er nog:). Enige dat er niet meer was, dat was de 'flash bang' single shotjes.

Vandaag in Kleve geweest. Na lange tijd in de rij te hebben gestaan helaas niet de Flash Bang aangetroffen. Hierdoor bleef bij de lidl alleen nog de Beastmaster over. Bij de Aldi was het veel beter geregeld: Gewoon 2 man steeds aan het bijladen. En dan zelf pakken. Weet iemand waarom ze bij de lidl met zo'n uitermate onhandig systeem werken? Als je de mensen gewoon naar binnen laat zijn ze ook veel sneller weer buiten.

Verder bij de Kaufland de Bloody Mary gemist.. Zonde!

Enne, geen grenscontrole gezien.

Laatst bewerkt:
Ja inderdaad, ik was tussen 10 en 12 daar in tudderen en de moonwalk stond er gewoon tussen. Alleen de lidll was super druk , aldi, rewe en kodi kon je makkelijk doorlopen. Ik heb alles kunnen krijgen gelukkig

Vandaag naar uelsen geweest, eerste winkel was de aldi (wilden eerst naar de lidl toe) maar daar bleek om 6.15 de aldi al gewoon open te zijn, dus in alle rust alle inkopen kunnen doen. Daarna om kwart voor 7 naar de lidl gegaan en daar was het oorlog toen de winkel open ging... binnen letterlijk 10 seconden waren de schappen leeg.

Vandaag in Kleve geweest. Na lange tijd in de rij te hebben gestaan helaas niet de Flash Bang aangetroffen. Hierdoor bleef bij de lidl alleen nog de Beastmaster over. Bij de Aldi was het veel beter geregeld: Gewoon 2 man steeds aan het bijladen. En dan zelf pakken. Weet iemand waarom ze bij de lidl met zo'n uitermate onhandig systeem werken? Als je de mensen gewoon naar binnen laat zijn ze ook veel sneller weer buiten.

Verder bij de Kaufland de Bloody Mary gemist.. Zonde!

Enne, geen grenscontrole gezien.

Ja die lidl daar blijft drama dat is echt al jaren lang zo. :p

Vandaag langs 3 centershops gereden maar veel te laat natuurlijk ,,, alle single shots waren al weggekaapt :sad:

Leuk! Maar waar haal jij de Bloody Mary vandaan voor 3,99?

Eh, ik had die uit mijn hoofd opgeschreven denk. Als het goed is voor 5 euro toch? Een maat van mij heeft alles vandaag gehaald. Alleen de Poison was uitverkocht...

Back
Bovenaan