Aanbod (online)folders Duitsland 2015/2016

Sinds vandaag is de folder van trinkgut online.. Klopt het nou dat er in de winkels vaak maar te vinden is dan dat er op de folder staat?

Ik ga meestal naar Huckelhoven, bij vlodrop de grens over en dan in de middag nog meestal naar ELMPT bij roermond de grens over naar TRINKGUT

Op de site van de politie is niks hier over te vinden. Duits vuurwerk heeft volgens mijn info een gedoog beleid, dat wil zeggen, mocht je per ongeluk wat te veel of te zwaar vuurwerk hebben zien ze dit 99/100 keer door de vingers. Maar ook agenten stappen helaas wel eens met het verkeerde been uit bed...

Zorg dat je geen strijkers of knalpatronen hebt want dan ben je de sjaak

Voor degenen die van plan zijn naar duitsland te gaan om inkopen te doen wil ik jullie er wel
op attenderen dat er na de aanslagen in Parijs verhoogde kans is op controles bij de grenzen. Dit is niet om jullie bang te maken maar wel om jullie tot voorzichtigheid te manen want het zou zonde zijn dat jullie straks jullie zuur verdiende centjes kwijt zijn. Voor degenen die gaan : veel plezier gewenst :)

Dit topic al een tijdje gevolg, wat me nuttige informatie heeft gegeven! Mijn lijst is ondertussen:

- Black Ice 16,99
- Tiger and Dragon 12,99
- Gorilla Attack 12,99
- Beastmaster 12,99
- Battle of Lions 4,99
- Alligator 3,99
- Poison 2,99
- Bloody Mary 3,99
- Elysium 2,99
- Laser 2,99
- Premium Vulcan 8,99
- Pakket 'Fire Fantasy' 7,99
- Shocks 'Flash Bang' 2,99

Best leuk vuurwerk voor 90 euro dacht ik zo!

Leuk! Maar waar haal jij de Bloody Mary vandaan voor 3,99? :D

Als ik ongeveer 10 kilo koop bij de aldi en de lidl word dit dan gedoogd of is het zelfs legaal? Ik weet namelijk niet als dit vuurwerk voorzien is van een Nederlandse handleiding.

Als ik ongeveer 10 kilo koop bij de aldi en de lidl word dit dan gedoogd of is het zelfs legaal? Ik weet namelijk niet als dit vuurwerk voorzien is van een Nederlandse handleiding.

Als jij normale proporties vuurwerk meeneemt (onder 25 kilo) wordt het gewoon gedoogd. Kom je ver boven de 25, zouden ze wel eens moeilijk kunnen doen. Dit kunnen ze zien als handel, omdat het heel veel is en dat mag dus niet. Enkele winkels in Nederland (Jaco Vuurwerk Ede) verkopen ook de Duits Weco cakes en dus ook met Duitse beschrijving er op.

Dit topic al een tijdje gevolg, wat me nuttige informatie heeft gegeven! Mijn lijst is ondertussen:

- Black Ice 16,99
- Tiger and Dragon 12,99
- Gorilla Attack 12,99
- Beastmaster 12,99
- Battle of Lions 4,99
- Alligator 3,99
- Poison 2,99
- Bloody Mary 3,99
- Elysium 2,99
- Laser 2,99
- Premium Vulcan 8,99
- Pakket 'Fire Fantasy' 7,99
- Shocks 'Flash Bang' 2,99

Best leuk vuurwerk voor 90 euro dacht ik zo!

Mooi lijstje waar is die gorilla attack te krijgen?Had hem vorig jaar goede pot maar zag hem nu nergens meer
voorbij komen.

Iemand ervaring met de drukte bij bijv. Lidl/Aldi/Kaufland na 5 uur 's avonds? Op de 29e.
Wil na het werk richting duitsland gaan om nog wat spul te halen maar geen zin om een uur in de rij te gaan wachten eigenlijk..

Hey ik ben nieuw met vuurwerk halen in duitsland. Mijn plan is om naar leer te gaan en er rond 10 uur te zijn. Ik wil naar de aldi en de lidl en wie weet nog naar een paar andere supermarkten. Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met leer als het er druk is etc?

Overal in plaatsen langs de grens in Duitsland is het druk mensen!En als je s'avonds gaat zal het een stuk rustiger zijn!Veel plezier met jullie inkooptour :D

Op welke tijd je ook gaat, zoek een plaats die iets verder ligt dan de grensplaatsen :D Overal zitten Lidl's en Aldi's namelijk. Alleen de wat zeldzamere winkels (Kaufland oid) zit in de wat grotere plaatsen, de rest zit overal. De grensplaatsen zijn vaak overvol, als je wat verder gaat is er af en toe een verdwaalde Duitser die een pijlenpakketje aan het kopen is, daar gaan ze gek op daar. Het loont zich om even een kwartiertje door te rijden naar de volgende plaats.

Hoi, weet iemand of ze een soort van thunderking/nitraat cakes hebben in duitsland. In ieder geval goedkope potjes met harde knal.

Al die vragen, ga er gewoon naartoe.. dan kom je er vanzelf achter. Als het er niet ligt rijd je een stuk verder DLD in en zul je daar wel wat kunnen ophalen. Tegenwoordig moet alles maar voorgekauwd worden.

Al die vragen, ga er gewoon naartoe.. dan kom je er vanzelf achter. Als het er niet ligt rijd je een stuk verder DLD in en zul je daar wel wat kunnen ophalen. Tegenwoordig moet alles maar voorgekauwd worden.

Amen. Misschien is een topic doorlezen ook een optie. Kom hier echt 5x dezelfde vragen tegen. ;)

Rij normaal altijd wat verder Du in maar wegens tijdgebrek wil ik er nu eentje aan de grens. Werken ze bij de Lidl en aldi Emmerich/Kleve gewoon met bestellijsten?

Back
Bovenaan