Aanbod (online)folders Duitsland 2015/2016

Ik ga nu al 3 jaar op rij zonder problemen met volgeladen kofferbak de grens over.... Heb je misschien een link of bron waar je dat van weet roy101??

T zal mij niks verbazen dat het een gerucht is door mens(en) (winkeliers?) die hun omzet zien terug lopen omdat dr veel in Duitsland Vw kopen.

Ik heb gehoord dat we vanaf nu €400,- boete krijgen bij de grens, dus ik koop mijn vuurwerk dit jaar lekker in Nederland

Dat lijkt me wel wat overdreven het ergste wat kan gebeuren is dat ze je vuurwerk in beslag nemen
denk ik zo.Dat is ook niet om te lachen maar goed. :p

Duits vuurwerk hoeft niet perse illegaal te zijn. Sommige artikelen voldoen gewoon aan de NL normen en hebben ook nog eens een NL handleiding erop staan. Geen reden voor de politie om je het af te pakken, laat staan hiervoor een boete te geven.

Op de site van de politie is niks hier over te vinden. Duits vuurwerk heeft volgens mijn info een gedoog beleid, dat wil zeggen, mocht je per ongeluk wat te veel of te zwaar vuurwerk hebben zien ze dit 99/100 keer door de vingers. Maar ook agenten stappen helaas wel eens met het verkeerde been uit bed...

Yoo luitjes,

Ik was van plan om dinsdagochtend vroeg naar Emmerich te gaan.
Zijn er mensen die ervaring hebben met vuurwerk halen in die plaats?
Ik wil naar de Aldi,Lidl,Obi en KAufland.

Thnx!!

€400,- boete is onzin man. Zal wel n fabeltje zijn wat weer door iemand is verzonnen. Als je door de dorpjes de grenzen overrijd is er totaal niks aan t handje.

Laatst bewerkt:
Dit topic al een tijdje gevolg, wat me nuttige informatie heeft gegeven! Mijn lijst is ondertussen:

- Black Ice 16,99
- Tiger and Dragon 12,99
- Gorilla Attack 12,99
- Beastmaster 12,99
- Battle of Lions 4,99
- Alligator 3,99
- Poison 2,99
- Bloody Mary 3,99
- Elysium 2,99
- Laser 2,99
- Premium Vulcan 8,99
- Pakket 'Fire Fantasy' 7,99
- Shocks 'Flash Bang' 2,99

Best leuk vuurwerk voor 90 euro dacht ik zo!

Yoo luitjes,

Ik was van plan om dinsdagochtend vroeg naar Emmerich te gaan.
Zijn er mensen die ervaring hebben met vuurwerk halen in die plaats?
Ik wil naar de Aldi,Lidl,Obi en KAufland.

Thnx!!

Hee,

Ik ben er vorig jaar naar de ALdi & Lidl geweest in Emmerich.
Ook vroeg in de ochtend aanwezig,en toen was het al ''gezellig druk''!
Ze werken daar wel in beide filialen met bestellijsten.
Vervolgens geef je hem af en wordt je bestelling netjes klaargemaakt in het magazijn.
De overige winkels kan ik niet over oordelen.

Het enige wat ik niet had was de black ice die was bij de lidl op dat moment op.
Alhoewel er alweer een trailer voor het dock stond dus waarschijnlijk kwamen ze wel weer binnen.
Voor de rest heb ik alles kunnen kopen wat ik wou hebben.

TIP neem een pen mee om die bestellijst in te vullen.
Dat was ik vorig jaar vergeten waardoor ik eerst moest gaan vragen om een pen.
Geen ramp, maar wel handig om bij voorbaat er een bij je te hebben.

veel plezier met inkopen doen.

Ik ga meestal naar Huckelhoven, bij vlodrop de grens over en dan in de middag nog meestal naar ELMPT bij roermond de grens over naar TRINKGUT

Back
Bovenaan