Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap even niks meer van de Kaufland site. Ik ga naar de Kaufland voor de Bloody Mary, maar de ene keer staat die wel op de site en de andere keer weer niet! Wil graag naar de Kaufland in Kleve, Emmerich of heel misschien Goch. Iemand een idee of ze daar Bloody Mary's hebben?
Overal, dat maakt niet echt uit.
Die exalibur lijkt mij ook wel wat, duurt lekker lang maar waar is die te verkrijgen in het noorden van duitsland? is er een soortgelijke pot die ook zo lang duurt en mooi goedkoop is?Wat dacht je van Titanium bij de Lidl? Dat is wel een prijzige pot van 30 euro maar je hebt wel ongeveer 2 minuten vuurwerk.
of de Exalibur bij de Aldi, is 20 euro en heb je ook 2 minuten vuurwerk al schiet deze pot wel traag en zeker voor de Nederlandse begrippen.
Voor de rest heb je een mooie lijst hoor
Kaufland heeft verschillende assortimenten per winkel. Bij de fillialen waar de bloody mary op de site staat, zul je 'm zo goed als zeker kunnen vinden. Wellicht zijn er ook fillialen die 'm hebben terwijl hij niet op de site staat, al lijkt die kans me kleiner.
Dit jaar vind ik zelf de Kaufland ook tegenvallen. De bloody mary blijft een topper in zijn prijsklasse. De euro die hij duurder is dan de reno, is hij dik waard. Verder dit jaar de golrausch raketen, die zijn echt de moeite waard.Over Kaufland gesproken, wat is er naast de Bloody Mary de moeite waard? Ik overweeg dit jaar naast de Aldi en de Lidl ook naar de Kaufland te rijden maar ik heb nog geen echte toppers gevonden?
Nou vanochtend geweest en alleen aan de aldi toegekomen. Daar hebben we dan wel 70 euro vuurwerk gehaald. Er was echt een run op de poison. Het personeel stond te filmen want sommigen gingen echt als beesten tekeer.
Vandaag in Kleve geweest. Na lange tijd in de rij te hebben gestaan helaas niet de Flash Bang aangetroffen. Hierdoor bleef bij de lidl alleen nog de Beastmaster over. Bij de Aldi was het veel beter geregeld: Gewoon 2 man steeds aan het bijladen. En dan zelf pakken. Weet iemand waarom ze bij de lidl met zo'n uitermate onhandig systeem werken? Als je de mensen gewoon naar binnen laat zijn ze ook veel sneller weer buiten.
Verder bij de Kaufland de Bloody Mary gemist.. Zonde!
Enne, geen grenscontrole gezien.
Leuk! Maar waar haal jij de Bloody Mary vandaan voor 3,99?