Aanbod (online)folders Duitsland 2015/2016

Mooi lijstje waar is die gorilla attack te krijgen?Had hem vorig jaar goede pot maar zag hem nu nergens meer
voorbij komen.

Ik had hem op de online site van Kaufland zien staan. Het filmpje sprak me wel aan voor die prijs. Ik zoek vooral naar diversiteit in effecten, niet zozeer grootte.

ik heb het nu niet over de extreem drukke verkooppunten, maar over de normale "drukte"
als er iets niet in de schappen ligt, dan moet je even een medewerker vragen.

ik heb het nu niet over de extreem drukke verkooppunten, maar over de normale "drukte"
als er iets niet in de schappen ligt, dan moet je even een medewerker vragen.

Tweemaal gedaan. Tweemaal te horen gekregen dat het uitverkocht was. En die Flash Bangs kwamen ook niet meer als ik het goed heb begrepen. Toch raar dat ze zo weinig voorraad hebben..

De flashbangs waren er al om 10 uur niet meer. Ik sta in de rij en jongens voor me in de rij bij Lidll moesten wachten op de moonwalk (stond eerst sws verbaasd dat die er was) maar ik lever netjes me blaadje in en krijg gewoon de moonwalk in me karretje dus die jongens zo kijkn van wat is dit hahaha

Heb me weer heerlijk zitten ergeren aan het beroerde ondernemerschap bij een aantal duitse toko's. Gisteravond nog een rondje Emmerich gedaan met beperkte winst. Eerst naar de kaufland geweest waar het qua drukte best mee viel. Probleem was alleen dat de schappen nogal leeg waren. Duitse medewerker aan de telefoon naar magazijn: "Zwei mal die "Spectre", die andere waren gleich weg"(ofzoiets). Maar van een cake die als warm broodje weggepakt werd, werden er dus maar 2 voor uit het magazijn gehaald. Tsja, dan blijf je lopen.. Aanbod was niet best dus niks meegenomen.

Vervolgens naar de Lidl. Ik kwam aanrijden en het zag er daar allemaal rustig uit. Totdat ik binnen kwam, daar stond een flinke rij met lege karretjes te wachten op.. uhm.. Iets. Nog geen idee waarop. Schappen waren leeg en er kwam nauwelijks iets uit het magazijn. Heel bijzonder! Ook hier had ik geen zin in en maar weer een deurtje verder gegaan.

Dan de Aldi. Dit zag er op het eerst gezicht ook wel vrij rustig uit. Dat was binnen ef iets anders. Een flinke massa mensen stond voor een rij bakken te graaien naar bombenraketen und batterien. Wat hier in tegenstelling tot de andere winkels wel goed gebeurde was de constante aanvulling. Er werden constant complete dozen reno's en andere cakes in de bakken gegooid. Die vervolgens massaal weggepakt werden door ons Hollanders. Daar snappen ze het concept "er in en er uit" dus wel wat beter. Daar een aantal reno's en een "riesen bombenraketenpakket" meegenomen.

Al met al een leuk tripje en weer een boel wonderbaarlijks mogen aanschouwen in ons buurlandje :)

Ik geef toch het advies door te rijden naar verder gelegen plaatjes.. Dit jaar Wesel geweest en vond het daar drukker als vorig jaar. Het lijkt alsof de mensen die eerder naar Kleve gingen het iets verder zoeken. Alles was aanwezig op de Toronto bij Aldi na. Gelukkig hebben ze 6km verderop ook nog een aldi en die had ze wel.

Kodi in Wesel was heel rustig shoppen ( lachende werknemers) en mocht het karretje even meenemen naar de auto.

Naar Schüttorf gereden. Aldaar naar de Aldi, Lidl en nog een supermarktketen geweest. Allemaal genoeg op voorraad, alleen de black ice kon ik nergens vinden... jammer dan. Daarna nog even een lekker broodje met een schnitzel erop weg lopen kauwen en met een volle kofferbak en pens terug naar huis gereden. Blijft altijd leuk die tripjes!

Enige kans dat er vanavond nog genoeg in de schappen ligt?

Zit ook met die vraag. Ben gisteren al geweest maar wil eigenlijk nog een keer (heb nog niet genoeg :)). Is het dan het verstandigst om vanavond of morgenvroeg te gaan, of is de kans groot dat veel producten morgenvroeg al uitverkocht zijn?

Zit ook met die vraag. Ben gisteren al geweest maar wil eigenlijk nog een keer (heb nog niet genoeg :)). Is het dan het verstandigst om vanavond of morgenvroeg te gaan, of is de kans groot dat veel producten morgenvroeg al uitverkocht zijn?

Ik ben vorig jaar op de 31stw smorgens gelijk om 8 gegaan, lag vrijwel alles gewoon op voorraad (en was lekker rustig). Echter kan ik dat dit jaar helaas niet doen, moet werken :(.

Tiger & Dragon volledig uitverkocht lijkt me sterk, lijkt me eerder dat hij vandaag niet meer word aangevuld.

Was nog even langs Emmerich en een andere plaats gereden weet ik even niet meer zo uit mijn hoofd.Maar was weer een gekkenhuis stond vol met nederlanders en dat op de 30ste lol. :p

Aldi in bunde was zeer druk, rij stond tot ver buiten op de parkeerplaats ik wou alleen een goliath van daar omdat die mooi lang duurt.
Stond op tijd dus na een kwartier ben ik uit de rij gestapt, moest er zeker nog 45 minuten in staat.

De lidl tegenover was beter geregeld 3 rijen in de winkel die constant door meerdere medewerkers werden bijgevuld.
7 min oid in de winkel wachten en voorkruipende mensen terug sturen. (hoewel ik dat ook wel weer snap, sommige mensen wachten op iets wat wordt bijgevuld terwijl ik mijn pakketje al lang zag liggen en zo door kon lopen)

Nouja helaas geen gladiator oid. Misschien hebben ze in Nederland een pot die 2min duurt en ook rond de 20 euro kost?

Ik ben vorig jaar op de 31stw smorgens gelijk om 8 gegaan, lag vrijwel alles gewoon op voorraad (en was lekker rustig). Echter kan ik dat dit jaar helaas niet doen, moet werken :(.

Tiger & Dragon volledig uitverkocht lijkt me sterk, lijkt me eerder dat hij vandaag niet meer word aangevuld.

Ik ben vanavond geweest, lekker rustig en alles (ook tiger/dragon) gewoon op voorraad :)
Werd zelfs gewoon nog bijgevuld.

Back
Bovenaan