Ik ga dit jaar ook weer naar Duitsland (is me vorig jaar goed bevallen)
Ik doe mijn inkopen dan voornamelijk bij de Lidl & Aldi.
Daar hebben ze prima vuurwerk voor weinig.
Wel is het zo dat je gewoon even van te voren op de website moet bekijken welke potten je mooi vind.
Een lijstje samenstellen raad ik zeker aan om teleurstelling te voorkomen, aangezien er in sommige potten ook veel "romijnsekaars'' effecten in verwerkt zijn.
Ik vind dat persoonlijk minder mooi, kortom de tip is maak zeker even een lijstje!!!
Ik ben vorig jaar naar Emmerich (am Rhein) geweest.
Tegen 7:30 bij de aldi(SUD) aangekomen en daar was het al een komen en gaan van Nederlanders met hun karretjes vol vuurwerk op weg naar de kofferbak :
de wachttijd was bij de Aldi aanzienlijk minder dan bij de lidl.
Bij de lidl waren we tegen 8:45 en hebben een half uurtje in de rij staan wachten, terwijl we direct aan de beurt waren in de aldi.
Wel werken de 2 filialen daar met bestellijsten, die vul je in en dan word je vuurwerk door de medewerkers verzameld en word het nummer opgeroepen zodat je weet dat je bestelling klaar staat.
Dit was mijn ervaring vorig jaar en vind het leuk dat ik het op deze manier met jullie kan mededelen.
Als laatste zal ik even mijn bestel lijst van dit jaar aan jullie tentoonstellen.
Veel plezier als je over een paar dagen die richting ook opgaat en uiteraard een happy NewYear
Bestellijst: 2015-2016
Aldi:
1x karton x12 RENO = 36euro
1x excalibur = 20EURO
1x chicago = 30EUR
2x Palermo = 6EUR
Totaal:
Aldi 92EUR
Lidl:
6x aligator = 24EUR
1x black ice = 17EUR
1x beast master =13EUR