Aanbod (online)folders Duitsland 2015/2016

ik heb rond de tien euro te besteden voor een paar leuke pijlen welke kan ik dan het beste kiezen...
het liefst bij aldi lidl of trinkgut.

Het cobra pakket bij de aldi heeft 7 pijlen met wat leuks klein erbij, zoals een kleine mat en romeinse kaarsen.

Anders het fire fantasy bij lidl... ook een leuk pakket.

Ga normaal altijd de 29e heel vroeg, maar kan helaas dit jaar niet. Kan pas tegen een uur of 9 naar DLD, is het in Kleve dan nog abnormaal druk of?

Ga normaal altijd de 29e heel vroeg, maar kan helaas dit jaar niet. Kan pas tegen een uur of 9 naar DLD, is het in Kleve dan nog abnormaal druk of?

Zal best druk zijn maar tegenwoordig vullen ze wel aardig goed bij merkte ik afgelopen jaar. :)

Is het de eerste dag ook erg druk in Emlichheim?
Je kan dr vergif op innemen dat het in de plaatsen net over de grens,een drukte is van zoiets als het 'gratis'is,dus een invasie van Nederlanders die vuurwerk komen kopen!Rij 20/30 km verder:idea: en het is ineens een stuk prettiger je inkopen doen,succes en veel plezier met je inkoop tour :bye:

Ik wil nog wel even iedereen d'r opwijzen!Dat je 18 jaar moet zijn om Vw in Duitsland te mogen kopen,soms vragen ze naar je I.D,let daar op!

Ik krijg een folder van kaufland in de bus met een ander assortiment dan op de website bij een van mijn winkels in de buurt. Ik heb bij een aantal gekeken maar bij geen komt het assortiment voor van de folder. Wie kan me hierbij helpen? Want ik wil graag weten wat ik koop..

Hey weet iemand nog een leuk lijstje van de Lidl en Aldi. Ik wil graag ongeveer €50 uitgeven. Ik heb zelf ook een lijstje samengesteld met vooral cakes en 2 fonteinen. Dus het liefst wil ik geen klein spul zoals die pakketten. Alvast Bedankt:)

Mijn lijstje:
4x Reno
1x Elysium
1x Barcelona
1x Toronto
1x Palermo
1x Laser
3x Kubische Kanonenschläge
1x Hunan
2x Aligator
Totaal €50

Ik ga dit jaar ook weer naar Duitsland (is me vorig jaar goed bevallen)
Ik doe mijn inkopen dan voornamelijk bij de Lidl & Aldi.
Daar hebben ze prima vuurwerk voor weinig.
Wel is het zo dat je gewoon even van te voren op de website moet bekijken welke potten je mooi vind.
Een lijstje samenstellen raad ik zeker aan om teleurstelling te voorkomen, aangezien er in sommige potten ook veel "romijnsekaars'' effecten in verwerkt zijn.
Ik vind dat persoonlijk minder mooi, kortom de tip is maak zeker even een lijstje!!!

Ik ben vorig jaar naar Emmerich (am Rhein) geweest.
Tegen 7:30 bij de aldi(SUD) aangekomen en daar was het al een komen en gaan van Nederlanders met hun karretjes vol vuurwerk op weg naar de kofferbak :

de wachttijd was bij de Aldi aanzienlijk minder dan bij de lidl.
Bij de lidl waren we tegen 8:45 en hebben een half uurtje in de rij staan wachten, terwijl we direct aan de beurt waren in de aldi.

Wel werken de 2 filialen daar met bestellijsten, die vul je in en dan word je vuurwerk door de medewerkers verzameld en word het nummer opgeroepen zodat je weet dat je bestelling klaar staat.

Dit was mijn ervaring vorig jaar en vind het leuk dat ik het op deze manier met jullie kan mededelen.
Als laatste zal ik even mijn bestel lijst van dit jaar aan jullie tentoonstellen.
Veel plezier als je over een paar dagen die richting ook opgaat en uiteraard een happy NewYear ;)

Bestellijst: 2015-2016
Aldi:
1x karton x12 RENO = 36euro
1x excalibur = 20EURO
1x chicago = 30EUR
2x Palermo = 6EUR

Totaal: Aldi 92EUR

Lidl:

6x aligator = 24EUR
1x black ice = 17EUR
1x beast master =13EUR
2x tiger dreagon 26EUR
1x titanium 30EUR
3x laser 12EUR
1x Ocean of Lights = 9EUR
Totaal Lidl: 131 EUR

Lidl&Aldi totaal 223 EUR
Nog 27EUR over voor een inpulsaankoop :)

Ik ga nu ook enkele jaren naar Duitsland. Dit bevalt mij prima en is een leuke beleving. Ik ben al eens bij de Lidl en de Aldi geweest, nu wil dit jaar ook naar de Centershop en Kaufland gaan. Ook ik heb een lijst samengesteld.

Centershop:
2x Lesli Bad Teeth 8,-
4x Lesli Gold 12,-
2x Lesli Powerball 8,-

Subtotaal 28,-

Kaufland
5x Weco Bloody Mary 25,-
1x Vulkan Color Stars 9,-

Subtotaal 34,-

Aldi
2x Weco Sydney 20,-
2x Weco Palermo 6,-
7x Weco Reno 21,-
2x Weco Toronto 18,-

Subtotaal 65,-

Lidl
3x Weco Aligator 12,-
1x Weco Heaven 4,-
2x Weco Laser 6,-

Subtotaal 22,-

Totaal 149,-

Wellicht hebben jullie nog tips en / of aanbevelingen voor mij? Zitten er bijvoorbeeld floppers tussen of mis ik nog een aantal toppers.

Ik hoor het graag! En veel plezier voor de mensen die naar het Oosten afreizen!

Kan iemand antwoord geven in plaats van vuurwerk lijstjes!
Op kaufland staat een folder en als je op feuerwerk klikt staat er andere producten. Iemand antwoord hier op?

Dat weet ik maar het is vrij irritant aangezien ik bepaalde producten wel wil hebben en het er dadelijk niet is!

Back
Bovenaan