nederlandsvuurwerk
VWC lid
Ruben moet zich op kermissen en achtbanen toe leggen. Op vuurwerkgebied heeft hij meer kwaad dan goed gedaan.
Wat heeft hij dan precies kwaad gedaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ruben moet zich op kermissen en achtbanen toe leggen. Op vuurwerkgebied heeft hij meer kwaad dan goed gedaan.
Ik kan altijd wel lachen om die gozer.Ik vind juist dat hij over het algemeen wel leuke en goede filmpjes heeft.Snap de kritiek niet zo goed![]()
Ik zal het (een beetje offtopic maar vergeef me het even) even uitleggen:
Er is tussen de freaks onderling ook al jaren een heftige discussie gaande of je als freak wel of geen illegaal vuurwerk af zou moeten steken. Dat is een soort eeuwige discussie die ook hier al jaren gevoerd wordt. Ruben trekt hierin heel duidelijk partij voor de illegale kant. Hij is heel radicaal van mening dat vuurwerkhaters nu eenmaal vuurwerkhaters zijn en dat dat niet zomaar veranderd door een beetje in hun standpunten mee te gaan en steeds meer water bij de wijn te doen. Ik stoor me zelf ook vreselijk aan opmerkingen die hier nota bene door FREAKS gezegd worden. Zoals '' afsteektijdenbeperking is goed en begrijpelijk'' of, ''Er zijn genoeg soorten vuurwerk die eigenlijk net zo goed verboden kunnen worden'' Dat slaat wat mij betreft nergens op. Zeikers zijn zeikers.
Maar om een lang verhaal kort te maken, Ruben is vrij radicaal in deze mening. Vandaar dat hij bij sommigen niet zo geliefd is.![]()
Ik stoor me zelf ook vreselijk aan opmerkingen die hier nota bene door FREAKS gezegd worden. Zoals '' afsteektijdenbeperking is goed en begrijpelijk'' of, ''Er zijn genoeg soorten vuurwerk die eigenlijk net zo goed verboden kunnen worden'' Dat slaat wat mij betreft nergens op. Zeikers zijn zeikers.
Ben ik de enige die dit zag (en lang gewacht heeft erop) en letterlijk zei: "Meh"?
(Geen haat, gewoon geen erg interessante aanbiedingen). Standaard knallertjes, en de 'altijd in de aanbieding te slome vlindermat'.
--> Moraal van het verhaal, hoopte op meer sier.