Aanbod (online)folders Duitsland 2015/2016

lijstje,

3 kartons RENO
2 kartons BLOODY MARY
1 karton ALLIGATOR

rest wat losse potten

Dat zal een goede chaos gaan geven !!
Al heb ik zelf dit jaar besloten om gewoon een paaar losse budgetpotjes te halen ipv zoals jij voor een paar honderd euro , ik wil dit jaar voor dat geld een iets groter caliber cakes aanschaffen om te zien wat ik nou echt mooier vind .
Vorig jaar 24 aligators en 22 renos op een pallet geplakt, dat was zeker lachen maar gaf mij geen kippenvel .

help!!

ik wil misschien nog wat schrappen op mijn lijstje om plaats te make voor een dikkere cake maar nu zit ik te twijfelen tussen de tiger&dragon en de beastmaster welke lijkt jullie beter.

Misschien een vreemde vraag... Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Duitsland om vuurwerk te halen. Totaal geen ervaring!
Net als velen van dit forum hebben we al een lijstje samengesteld van wat we willen kopen.
Maar hoe zit het met de voorraad in de bekende winkels (lidl, aldi, kaufland)? Moeten we de wekker zetten of valt dat over het algemeen wel mee :shocked:

hier is mijn lijstje enige afraders?

lidl
Black ice= 17
laser = 3
tiger dragon x1= 13
alligator x3= 12
elysium x2= 6
kanonslager x10= 10
Beast master = 13

aldi
Chicago= 30
Reno x2= 6
sevilla = 7
Venezia= 20

centre shop
bombenrohr x2 = 5

Misschien een vreemde vraag... Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Duitsland om vuurwerk te halen. Totaal geen ervaring!
Net als velen van dit forum hebben we al een lijstje samengesteld van wat we willen kopen.
Maar hoe zit het met de voorraad in de bekende winkels (lidl, aldi, kaufland)? Moeten we de wekker zetten of valt dat over het algemeen wel mee :shocked:

Nou op de eerste verkoop dag zou het nog dik in orde zijn met de voorraad. Wil je zo snel mogelijk klaar zijn kom dan heel vroeg. Ik ben de eerste keer oas rond negen uur gegaan en toen was het al erg druk, tis echt een Nederlandse invasie. Dit jaar ga ik net als vorig jaar er weer rond half zeven a zeven uur wezen. Dan is het nog goed te doen zeg maar en dan ben je sneller klaar. Veel plezier met vuurwerk kopen.

ik was vorig jaar voor het eerst naar duitsland maar ik was niet heel vroeg weg ofso ik was daar rond half 10 ofso maar het beste is dan wel om niet het eerste beste dorpje te nemen je kunt beter een halfuurtje over de grens

Klopt ga je wel net over de grens en je wil niet uren bezig zijn dan raad ik je aan om lekker vroeg te gaan.

Is het de eerste dag ook erg druk in Emlichheim?

Ik heb alleen ervaring met de Aldi en Lidl in Emlichheim en bij de Lidl is et erg druk, de Aldi is nog goed te doen. Beiden gaan om 7 uur open en ik ben er wel iets van te voren. Vooral de alligator en Poison potten gaan als zoete broodjes ove de toonbank zeg maar. Maar okk de rest wel hoor, soms moet je even wachten voor hetgeen wat je wil.

ik heb rond de tien euro te besteden voor een paar leuke pijlen welke kan ik dan het beste kiezen...
het liefst bij aldi lidl of trinkgut.

Back
Bovenaan