Aanbod (online)folders Duitsland 2015/2016

mijn lijstje voor een pallet project,

Kaufland
- 1 karton BLOODY MARY
Lidl
- 1 karton ALLIGATOR
Aldi
- 3 kartons RENO
Kodi
- RAPTOR PLANET 3X
- ZYKLOP 3X
- MAGIC EYE 3X
- POTPOURRI 3X
Netto Marken
-APOLL 3X
Centershop
- LESLI GOLD 6X
- TITTY TWISTER
- TATJANA
- PYRANHA ATTACK
- WECO BANDIT
- BLUE DIAMONDS
- NICO BOMBENROHR BANG SHOOTER 6X
- DIAMOND BLUE 9X
- DIAMOND GOLD 9X
Norma
- NICO PYROMOTION

Beste mensen,

Ik ben nieuw op dit forum en ik had eigenlijk een paar vraagjes.
Ik ben van plan naar Kranenburg, Duitsland te gaan met het ov, om daar wat vuurwerk te kopen. Nou is het wel ruim 3 uur reizen om daar te komen en dus ook 3 uur terug. Ik ben een student en heb momenteel studentreisproduct dus het reizen is gratis. Ik ben van plan rond de 100 euro uit te geven. Is het lange reizen het waard, of kan ik beter gewoon hier in Nederland vuurwerk halen? Ook reis ik alleen aangezien mijn vrienden geen zin hadden in die lange reis:D

Alvast bedankt :)

Beste stekker,niemand kan voor jou bepalen of het zin heeft,want je hebt voor en tegenstanders omtrent het Duitse vuurwerk.En ga je omdat het goedkoop is of dat je het Duitse vuurwerk leuk en goed vind?Het is best een lange reis en heb je ook jezelf een beetje op de hoogte gesteld van wat leuke Duitse potjes zijn?En wat had je in gedachten om te kopen,potjes of vuurpijlen of familiepakketten?En in wat voor prijsklasse had je Duitse potjes in gedachten?Misschien zijn dit al is wat dingen om over na te denken?

mijn lijstje voor een pallet project,

Kaufland
- 1 karton BLOODY MARY
Lidl
- 1 karton ALLIGATOR
Aldi
- 3 kartons RENO
Kodi
- RAPTOR PLANET 3X
- ZYKLOP 3X
- MAGIC EYE 3X
- POTPOURRI 3X
Netto Marken
-APOLL 3X
Centershop
- LESLI GOLD 6X
- TITTY TWISTER
- TATJANA
- PYRANHA ATTACK
- WECO BANDIT
- BLUE DIAMONDS
- NICO BOMBENROHR BANG SHOOTER 6X
- DIAMOND BLUE 9X
- DIAMOND GOLD 9X
Norma
- NICO PYROMOTION

Naar welke plaats ga je in Duitsland?

Heb die singleshots van diamond nog nooit gezien aan de kant van kleve en zo helaas.
Weet iemand of die ergens daar in de buurt zijn te krijgen?

Aldi Aantal Prijs Totaal

Poison 3 2,99 8,97
Pegasus 3 2,99 2,99
Bigwild one 1 6,99 6,99
18,95

Lidl Aantal Prijs Totaal

Beastmaster 1 12,99 12,99
Elysium 2 2,99 5,98
Fire fighter 1 8,99 8,99
27,96

Totaal: …. 46,91 euries

Het is niet zoveel maar de singleshots haal ik in Nederland.
Tips zijn altijd welkom.

Aldi Aantal Prijs Totaal

Poison 3 2,99 8,97
Pegasus 3 2,99 2,99
Bigwild one 1 6,99 6,99
18,95

Lidl Aantal Prijs Totaal

Beastmaster 1 12,99 12,99
Elysium 2 2,99 5,98
Fire fighter 1 8,99 8,99
27,96

Totaal: …. 46,91 euries

Het is niet zoveel maar de singleshots haal ik in Nederland.
Tips zijn altijd welkom.

Als je van ballenschieters houdt (Fire Fighter, Big Wild One) aardige lijst. Anders zou ik ze inwisselen voor Poisons of Alligators. Veel meer knal voor je geld. Eventueel kan je voor de prijs van Elysium en Fire fighter de Black Ice halen (paar euro meer). Gezien je aantal fonteinen, kan je ook overwegen om de Laser van Lidl mee te nemen voor 3 euro.

Heb die singleshots van diamond nog nooit gezien aan de kant van kleve en zo helaas.
Weet iemand of die ergens daar in de buurt zijn te krijgen?

Center Shop heeft ze volgens mij wel? Heb ze wel ergens gezien in een folder, weet alleen niet meer welke.

white thunder,

Het gaat mij vooral om de prijs van het vuurwerk, waar ik woon kost het gewoon bakken met geld om leuk vuurwerk te halen. Ik heb al wat rondgekeken maar ik denk dat ik vooral veel kleine potten (reno's, toronto) en wat pijlen pakketten haal. Misschien dat ik die excalibur of de chicago pot van de aldi haal. voor de rest neem ik nog wat knallers mee. volgens mij heb je in kranenburg een aldi, rewe, pennymarkt en een netto winkel, dus keuze zat.:)

Ook ga toch nog proberen wat vrienden over te halen om mee te gaan:D dat maakt de reis alleen maar leuker.

Stekker als je duidelijk weet wat je will zou ik dr zeker voor gaan :)Maar wat betref knalwerk is het niet zoals belgie hoor,vergelijk het met nederland Maar kubische kanonslagen en de böller die je hebt voor 2 euro de headbanger kann leuk zijn Maar zitten ook ploppers tussen dus je bent gewaarschuwd en aligators zijn aardige potjes en de fontein batterijtjes zoals de Laser zijn ook leuk en mooi

De Comet Produkten zijn nietzo goed Maar verder weco en nico hebben leuke spulletjes voor weinig en je hoort genoeg hollanderrs dus gewoon vragen of zei nog iets weten voor je als winkel

Ik heb gehoord dat we vanaf nu €400,- boete krijgen bij de grens, dus ik koop mijn vuurwerk dit jaar lekker in Nederland

Ik weet niet precies de regeltjes maar als je bekend bent bij de grens is het makkelijk om de controles te omzeilen.

Vanwege het gevaar voor terrorisme zijn de grenzen van duitsland extra aangescherpt. Ik wil dus zeggen dat de controlessteeds groter en strenger worden.ik ga dit risico niet nemen.

Back
Bovenaan