60/25 The Final

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1992
Artikelnaam: 60/25 The Final
Aantal schoten: 60 schoten
Effectomschrijving: Bizar harde fluiters gaan extreem hoog om daar nog even uit elkaar te klappen in een vette cracklingwolk!
Adviesprijs: € 64,99
Kartoninhoud 1/1
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

1992.png

Laatst bewerkt:
Met zo'n naam, en deze omschrijving, hoop ik toch op een dikke box! Benieuwd naar de video!

Wekt zeker mijn interesse, maar op basis van de prijs van de Saluted vorig jaar houd ik nog een slag om de arm.

Zo te zien wanneer je iets toevoegt in de winkelmand komt er ook weer een dubbel gratis product actie. Waaronder ook de BLINKR.

Wat een heerlijke bak was dit. Hij lijkt maar door te gaan met die rauwe fluiiters en op t eind ramt ie er een paar salvo´s uit. Hij is prijzig maar hij is wel echt goed.

Geweldig ding dit! Direct als must have genoteerd, die fluit is helemaal top en ging lekker lang door ook met opbouwende salvo's, mooi!

Het is weer een fluit-naar-boeket-cake maar vooral het tempo is hier echt lekker :) En vooral de laatste paar salvo's. Je kan deze prima solo schieten in een projectje hierdoor.

Inderdaad, fluit naar boekt cake's hebben we er gelukkig heel wat van gezien de laatste 2-3 jaar. Maar juist doordat de laatste salvos meer schoten bevat vind ik hem gaaf.

Deze is inderdaad gaaf qua opbouwend tempo, maar ik ben denk ik net teveel Nederlander of zo. Een 100 shots variant van een andere importeur, voor serieus minder geld, blijft toch mijn favoriet ... :rolleyes:

Deze is inderdaad gaaf qua opbouwend tempo, maar ik ben denk ik net teveel Nederlander of zo. Een 100 shots variant van een andere importeur, voor serieus minder geld, blijft toch mijn favoriet ... :rolleyes:

Voor deze vind ik 40 euro op zich wel een mooie prijs. Iets beter uitgevoerd dan de Special 4 qua boeketten enzo, maar ook maar 60% van het aantal schoten. Denk alleen niet dat we die voor dat geld gaan zien.

Back
Bovenaan