[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier een kleine bestelling geplaatst. Bedankt voor de leuke prijzen en vooral voor dat ik een Funkenweide mag afsteken met oud en nieuw :droolthum .

Helaas gezien mijn budget dit jaar weinig besteld hier, op wat (super leuke) kleine dingen na dan, waar ik ook zeker van ga genieten.

Moet zeggen dat jullie het dit jaar erg goed doen, prachtige producten die je haast nergens tegenkomt en super scherpe prijzen, ga zo door:thumbsup:

Komen de Tornado Wirbels nog terug trouwens Rene? Zie net dat ze er niet meer op staan.

Ik heb gisteren ook mijn laatste bestelling gedaan hier(3 nu in totaal, sorry @djhek dat ik het niet in een keer deed haha). Ik moet zeggen dat ik het nu al een super winkel vind, dat komt vooral door de leuke acties en verschrikkelijk veel keuze aan producten! Helaas is dit het eerste jaar dat ik deze winkel tegen ben gekomen, staarde mij altijd blind op een andere winkel...

Ik kwam deze tegen op youtube. Kan je hier aan komen? Zijn echt geweldig. Bengaals vuur met crackling finale. Voor een goed prijsje wil ik er wel 3 of 4.

Ik kwam deze tegen op youtube. Kan je hier aan komen? Zijn echt geweldig. Bengaals vuur met crackling finale. Voor een goed prijsje wil ik er wel 3 of 4.

Die hebben er zowat heel het jaar op gestaan..

Of dat waren de a variant..

Laatst bewerkt:
SUPER STUNT
De BLACK & WHITE HEX van Tropic nu samen voor €27,50

2 hele mooie 19sh 30mm cakes

hex bw.jpg

Laatst bewerkt:
EVOLUTION

Wij gaan de komende week bekijken wie er een Twinkling Bauhinia of Memorial Shot
besteld hebben en zullen met diegene contact opnemen.

Piroshop Arentz

Kun je de voorraad van de Red Dragon misschien nog even aanvullen? Enig idee hoeveel gram kruit er in dit cakeje zit? (voor wat het waard is gezien een andere populaire discussie hier op het forum).

Kun je de voorraad van de Red Dragon misschien nog even aanvullen? Enig idee hoeveel gram kruit er in dit cakeje zit? (voor wat het waard is gezien een andere populaire discussie hier op het forum).
Lol, ja inderdaad. Maar ik moet zeggen dat ik een stuk meer vertrouwen heb in de polen in dit geval.
NEC: 160 gram. P.S. alle gewichten staan ook op de website van Piromax

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan