60/25 The Final

Deze heeft mijn aandacht, fijne fluit, ditto tempo... op de lijst voor december.

Heerlijke opbouw! Dat maakt deze wel weer uniek, alleen jammer dat deze niet meetelt voor de leuke openingsactie bij VWT. Wellicht voor volgend jaar.

Hier maar de straatfilmpjes van afwachten, VuurwerkTotaal schiet zover ik weet altijd... nouja jullie snappen het, het 's' woord. Wel dik product qua opbouw, label en totaalplaatje vind ik. Ik ga er voor lobbyen dat de freakwinkel hier deze volgend jaar in de actie gaat doen, mocht 'ie dik zijn.

tja... toch enorm aan het twijfelen, voor precies de zelfde prijs zou ik ook de Katan Special #4 met 40 schoten meer kunnen halen :shy:

Deze ging bij mij helaas tot 2 keer aan toe uit op de 2de cake, uiteindelijk zijn er in het midden 2 volledige rijen blijven staan.

Vuurvent had deze cake ook en daar is hij wel goed afgegaan zag ik in zijn compilatie film.
The Final wordt geschoten op minuut 27:30

Deze box dit weekend gezien als opening van de crossbaan op de zwarte cross. Leuke fluit compound, het opbouwende tempo is wel onderscheidend.

Stond er een eind vanaf, maar vond de fluit en burst verder niet heel interessant. Leuke box, maar denk dat er beter te krijgen is.

Leuk detail; die middag lag nog steeds de hele crossbaan vol met plastic patronen uit deze box :-p

Nu de Katan special #4 bijna overal tegen de €100 aan zit, maar deze nog te krijgen is voor €60, is het misschien wel een mooi alternatief, niet?

Back
Bovenaan