4EVER - 4 x 25 schots

Ik vind het allemaal maar een beetje duister rond deze cke,heel vaag allemaal. Pleur gewoon een film online,slecht ofniet....

In wat voor zin 'slecht'? Presteerde de cake niet of was de videokwaliteit niet goed?
Met name het 1e ben ik nogal bang voor als ik zoiets hoor...

beetje vertrouwen mensen, We zien het vanzelf. Als tie te laat is wordt tie gewoon wat minder besteld.
Dus gewoon afwachten en niet teveel speculeren.
greetzz

In wat voor zin 'slecht'? Presteerde de cake niet of was de videokwaliteit niet goed?
Met name het 1e ben ik nogal bang voor als ik zoiets hoor...

Ik heb films gehad uit china maar zijn van zeer slechte kwaliteit

Overduidelijk dat hij het over de films heeft.
Hij gaat btw natuurlijk niet slechte kwaliteit cakes importeren om vervolgens een mega stunt in de soep te laten brengen in Nederland. (mega stunt bedoel ik mee doorlontbox voor maar 70)

gewoon geduld jeetje wat een geneuzel allemaal... en anders gewoon lekker op de gok aanschaffen .... voor dat geld zal het nooit een miskoop zijn !!

Ik wil deze eigenlijk wel 2x op de kop tikken. Voor dat geld kan ik hem bijna niet laten schieten. Iemand enig idee wanneer de webshops op vuurwerkbv.nl online komen om deze te bestellen?

tussen nu en Kerst waarschijnlijk...

Maar je zou achteraf misschien wel je €75 liever anders hebben uitgegeven...

er zit zoiezo de skies of gold in.
dan een crossette cake op 25 grams basis.. (moet haast wel een dikke crossette zijn)
de 3e cake is multi colour peony .. (laat dit nou in het slechtste geval een heavy achtig potje zijn)
En dan de 4e cake is de finale cake met salute`s. (laat deze in het slechtste geval knallen als een Nitraat cake).

Dat is tog al gegarandeerd 69.00 euro waard?

Ik bestel um gewoon lekker op de gok. ondanks me minder budged.

er zit zoiezo de skies of gold in.
dan een crossette cake op 25 grams basis.. (moet haast wel een dikke crossette zijn)
de 3e cake is multi colour peony .. (laat dit nou in het slechtste geval een heavy achtig potje zijn)
En dan de 4e cake is de finale cake met salute`s. (laat deze in het slechtste geval knallen als een Nitraat cake).

Dat is tog al gegarandeerd 69.00 euro waard?

Ik bestel um gewoon lekker op de gok. ondanks me minder budged.

Precies, dus de moeite waard om te proberen. Hopelijk is hij te koop bij mijn dealer

Het is echt wel een hele mooie set. Ronny bedoeld dat hij geen vertekende China filmpjes laat zien maar echt filmpjes zoals wij ze filmen (zonder dat de bass +10db is verhoogd met videobewerking). Wij zijn eerlijk, laten zien wat we ook daadwerkelijk leveren. Maar de kwaliteit is echt gewoon top!

Ik vind het allemaal maar een beetje duister rond deze cke,heel vaag allemaal. Pleur gewoon een film online,slecht ofniet....

Ik geef Ronny groot gelijk dat hij hem niet online zet.....
Want dan krijgen we weer van die discussies die nergens over gaan.
ik noem....
- Oww wat een slechte kwaliteit
- Zal wel een sample zijn.
- Dit komt echt niet door de keuring

en ga zo maar door, ik wacht liever op een echt filmpje ! :-)
Dan kunnen we denk ik echt pas een oordeel / mening geven.

Gr stefan

Net bericht gehad de veel gewilde 4 ever cakes met maar liefst 2 kilo kruit zijn volledig goedgekeurd en onderweg naar nederland dus vanaf morgen ga ik ze op actief zetten in de webshop en zijn ze te bestellen, we hebben er 80 dus op = op

Dit stond op de facebook van Wim, www.vuurwerk4all.nl

Grz

Voor mij is de beslissing van 1 cake voor 70 euro wel veel.
Daarom heb ik toch gouw dat filmpje nodig.

Zelfde verhaal hier,
Ondanks de grote hoeveelheid kruit, is het blijft het één keer aansteken,
dus dat filmpje is meer dan welkom.

Dan maar vertekend; liever iets dan niets.

Zelfde verhaal hier,
Ondanks de grote hoeveelheid kruit, is het blijft het één keer aansteken,
dus dat filmpje is meer dan welkom.

Dan maar vertekend; liever iets dan niets.

Niet om vervelend te doen, maar als jij een vertekend filmpje krijgt te zien, en op basis daarvan hem besluit te kopen, en hij valt tegen....... dan is het toch helemaal zuur ?

Back
Bovenaan