Wave Willow [Uitloop]

Hij was afgelopen jaar al bij veel verkoop punten 16.95 ;) En laten we eerlijk zijn 19 max 15 gram schoten is zelfs voor 18.95 nog niet zo schandalig veel. Een assortiment met de zelfde aantal grammen. Buurt ass. CBY bijvoorbeeld. Kosten vaak ook al 15 euro per stuk. Maar dan heb je er misschien ook effecten tussen die je niet wilt.

Sluit ik me bij aan, hij was echt waanzinnig. De boeketten bleven echt goed lang hangen en ze waren ook zeker groot en vol. Denk dat dit prijs/kwaliteit gezien een van de beste bakken in Nederland is.

Ik had er twee doorgelust, wat een mooi ding! Laat je niet misleiden door het kleine formaat want de uitwerking was groots..:D

Ik had er 4 van deze cake in de collectie en ik vond ze eigenlijk helemaal niet zo bijzonder. Ik heb veel betere goudcake's in de collectie gehad, waaronder veel van Zena. Ook de wodka blue van een paar jaar terug laat deze cake ver achter zich.

Begrijp me niet verkeerd want de Wave Willow is zeker niet slecht, maar ik ben veel beter gewend van cake's met goudeffecten. Grotere verspreiding en meer gevuld bijvoorbeeld. Ook was het blauw op het goude niet zo heel erg mooi als bij de Wodka Blue en andere cake's die ik heb gehad.

Klopt MasterBsc, de cakes zijn niet zo heel bijzonder, maar in een fanshape van 3 heb je inclusief korting toch een leuk project voor ca 50 euro.
Prima spulleke, maar er is zeker beter te vinden!

Back
Bovenaan