Zena De Bunker

Dit zijn de winnaars van deze week!
Wil jij ook eens winnen? ga dan naar onze facebookpagina en doe mee er zijn wekelijks wedstrijden: https://www.facebook.com/zenavuurwerk
winnaars_titanicturtle.jpg

Nieuw in België. Engels vuurwerk!
StarJigsaw: Binnenkort het volledige gamma bij Zena Vuurwerk!

De Zena Vuurwerk snorrenactie was een groot succes!
Mede dankzij jullie kwamen we soms de gekste dingen tegen en daar doen we het voor! Een en al plezier!

snorren.jpg

Ik ben van plan om naar Olen te rijden. Als ik het goed begrijp is de 50% korting actie geldig op alle artikelen die op de WEBSITE staan met uitzondering van de al geldende acties. Dus WEL op de Zena event 4 cakebox van 128,00 euro?? (Ik kan nergens vinden dat deze al een actieartikel is)

Daarnaast krijg je ook korting met je LVC pas. Dit is dan 25% op het gehele assortiment. Dus ook artikelen die al afgeprijsd zijn??

Excuses als dit al een keer is uitgelegd maar ik wil dit wel even weten voor dat ik in de auto stap richting Olen

(volgens mij post je het in het verkeerde topic)

De 50% actie is geldig op de normale verkoopprijs.
De Zena Event 2 en 4 is op het moment in Olen verkrijgbaar voor €75, dit is een introductieprijs.
Je kan ook op één van deze twee cakeboxen de 50% korting gebruiken. Je betaald dan €64 :)

Op de rest van het assortiment krijg je met de LVC pas inderdaad 25% korting.

Een vraagje: Kan je ook een 50% korting sticker doen op een karton van een of ander product?

Ps: Ik verwacht overigens niet dat het zo is, maar het zou voor mij een gigantisch voordeel zijn mocht het zo zijn, dus vandaar de vraag :bye:

Een vraagje: Kan je ook een 50% korting sticker doen op een karton van een of ander product?

Ps: Ik verwacht overigens niet dat het zo is, maar het zou voor mij een gigantisch voordeel zijn mocht het zo zijn, dus vandaar de vraag :bye:

Helaas is het ook niet zo het gaat om een enkel product.

Helaas is het ook niet zo het gaat om een enkel product.

Klopt anders is het korting op korting, en dat is niet de bedoeling.
Overigens telt het wel op producten als de 100k en de mascleta. Dus mochten deze producten normaal gesproken te duur zijn voor jullie. Nu kun je deze wel aanschaffen voor een erg leuke prijs.

Ja precies, ik verwachtte het al wel maar ik kon het toch even proberen. De mascleta voor de helft van de prijs is niet mis.

Back
Bovenaan