4EVER - 4 x 25 schots

Even over die naam,

Ik zou gewoon 'flowerbed' erop zetten.
Of wat dacht je van simpel '1.2 inch 100shots sierblok'
:wink:

wss is die 4x 500gr wat overdreven:D..

25 schoten brocade mine brocade crown red glitters, green glitters, 25 schoten multi colour peony, 25 schoten crossette uitvoering en 25 schoten salute

Maar als je afzonderlijke cakes met zulke effecten en goede uitvoering wilt aanschaffen is dit nog aan de goedkope kant.

En die effect omschrijving is toch wel heel opwindend..

Ondanks het gebrek aan film materiaal is de inhoud iig goed passend.. Rust moment met Crossette, kleuren boeketten met de peony, gevuld boeket met brocade en mine en gewoon salute als finale.. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn..

Kom op film:D

Even over de prijs, goede borcaeds minimaal 1€ per shot = 25€. Goede Peony minimaal 15 per shots = 50€. Simpel salute shot 0,5€ per shot 62,50€ em crossette die gem. 0,75€ kosten in andere cakes maakt het 81,25€ totaal.. En 15% blok voordeel excl evt korting/gratis vuurwerk maakt het een degelijke prijs. De eventuele uitwerking kan dit natuurlijk positief dan wel negatief beïnvloeden.

Is d3 chinafilm al binnen katan? Ik en vele anderen met mij zijn erg benieuwd! Mocht deze bevallen heb ik in ieder geval een dealer vlakbij zitten, namelijk in dedemsvaart!

Is d3 chinafilm al binnen katan? Ik en vele anderen met mij zijn erg benieuwd! Mocht deze bevallen heb ik in ieder geval een dealer vlakbij zitten, namelijk in dedemsvaart!

Ik heb de film nog niet binnen,deze maand zijn ze volop bezig alle orders voor europa klaar te maken.
Zodra ik de film binnen heb,wordt deze hier geplugt

hoppa, kijk das de prijs. ergens nog korting scoren van 30% en je bent de man in de straat en dat dan voor maar voor 48 euro. kunne veel van leren denk ik
iemand een dealer waar ik deze kan krijgen met korting..? .

Ik heb een vermoeden dat je deze niet met korting kan scoren.
Is 70 euro dan niet eens scherp genoeg voor dit?
Het komt neer op 18,75 per bak!

Ik heb een vermoeden dat je deze niet met korting kan scoren.
Is 70 euro dan niet eens scherp genoeg voor dit?
Het komt neer op 18,75 per bak!

geen idee, overal is toch korting
? wil wel een beetje vroeg bestelln....
Vandaar mn vraag waar ik die kan krijgen met korting

geen idee, overal is toch korting
? wil wel een beetje vroeg bestelln....
Vandaar mn vraag waar ik die kan krijgen met korting

Denk dat je dit het beste kan overleggen met je plaatselijke dealer.
Misschien is er meer mogelijk dan.

Oké, ik houd ook van korting, maar korting op een bak vragen van 70 euro van 4 cakes...
Dat is echt Hollands :p

Ik begrijp dat er mensen zijn die hier nog korting op proberen te scoren. Skies of Gold los kost(te) iets van 20,95 euro. Hier een korting vanaf van 35% en je komt op een bedrag uit van pakweg 14 euro. Wanneer je dus 4 vergelijkbare cakes in de dezelfde prijsklasse zou krijgen en het verder dus ook zo doorberekend dan zou je in principe 56 euro betalen wanneer je de potten los zou kopen met korting. Zo gek is het dus nog niet om korting ergens proberen te scoren. Alhoewel ik ook denk dat 69 euro wel al een zeer mooie prijs is en wij hier eigenlijk al tevreden over moeten zijn. :)

Mooie prijs voor 4 500 grammers, ben benieuwd naar het filmpje. Lekker bezig katan!
Als je deze prijs naast de immortal gold van Rubro legt, Is rubro toch wel erg prijzig.

Laatst bewerkt:
Ik begrijp dat er mensen zijn die hier nog korting op proberen te scoren. Skies of Gold los kost(te) iets van 20,95 euro. Hier een korting vanaf van 35% en je komt op een bedrag uit van pakweg 14 euro. Wanneer je dus 4 vergelijkbare cakes in de dezelfde prijsklasse zou krijgen en het verder dus ook zo doorberekend dan zou je in principe 56 euro betalen wanneer je de potten los zou kopen met korting. Zo gek is het dus nog niet om korting ergens proberen te scoren. Alhoewel ik ook denk dat 69 euro wel al een zeer mooie prijs is en wij hier eigenlijk al tevreden over moeten zijn. :)

Daarom zijn het ook geen 4x Skies of Gold, maar dit:

1e cake is de skies of gold.
2e cake is een crossette cake op basis van 25gram.
3e cake is multi colour peony.
4e cake is de finale cake met saluut.

Skies of Gold is dit jaar ook 27 euro, die je nog wel met 35% korting kan krijgen, maar dan zit je tegen de zelfde prijs aan.
25grams cake zit er dus ook in, dat drijft de prijs nog wat op, en de saluutcake is over het algemeen wat goedkoper.

Ik kan niet wachten op het filmpje iig!

Voor dit geld is het nog te doen om er 2 stuks tergelijk van leeg te knallen, zeg maar dag tegen de buurman met zijn veel te dure profblokje :D

Mooie prijs voor 4 500 grammers, ben benieuwd naar het filmpje. Lekker bezig katan!
Als je deze prijs naast de immortal gold van Rubro legt, Is rubro toch wel erg prijzig.

Huh? Heb je beide bakken live gezien dan? Of doel je alleen maar op de prijs zonder gezien te hebben wat je daarvoor krijgt? Want zeggen dat de prijs van een Mercedes duurder is dan een Peugeot kan ik ook zonder ze te bekijken. :wink:

Ben benieuwd naar een filmpje, als het een redelijk tot goed blok is komt die erbij. Als het een fantastisch blok is komt die er 2 keer bij.
Ben benieuwd, kopen zonder filmpje met een groot prijsverschil met de andere blokken van collega importeurs doe ik niet.
Kan geweldig uitpakken, of kan de domper van de avond worden.

Voor dit geld is het nog te doen om er 2 stuks tergelijk van leeg te knallen, zeg maar dag tegen de buurman met zijn veel te dure profblokje :D

Wat is een prof blokje voor jou?
Met een Triplex 2'' 100 shots zal die buurman van jouw graag terug zwaaien.
Eveneens als een blokje Celebration Night.

Maar ik ben tevens ook benieuwd naar de film.

Back
Bovenaan