Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is d3 chinafilm al binnen katan? Ik en vele anderen met mij zijn erg benieuwd! Mocht deze bevallen heb ik in ieder geval een dealer vlakbij zitten, namelijk in dedemsvaart!
Ik heb een vermoeden dat je deze niet met korting kan scoren.
Is 70 euro dan niet eens scherp genoeg voor dit?
Het komt neer op 18,75 per bak!
geen idee, overal is toch korting
? wil wel een beetje vroeg bestelln....
Vandaar mn vraag waar ik die kan krijgen met korting
Ik begrijp dat er mensen zijn die hier nog korting op proberen te scoren. Skies of Gold los kost(te) iets van 20,95 euro. Hier een korting vanaf van 35% en je komt op een bedrag uit van pakweg 14 euro. Wanneer je dus 4 vergelijkbare cakes in de dezelfde prijsklasse zou krijgen en het verder dus ook zo doorberekend dan zou je in principe 56 euro betalen wanneer je de potten los zou kopen met korting. Zo gek is het dus nog niet om korting ergens proberen te scoren. Alhoewel ik ook denk dat 69 euro wel al een zeer mooie prijs is en wij hier eigenlijk al tevreden over moeten zijn.![]()
Mooie prijs voor 4 500 grammers, ben benieuwd naar het filmpje. Lekker bezig katan!
Als je deze prijs naast de immortal gold van Rubro legt, Is rubro toch wel erg prijzig.
Voor dit geld is het nog te doen om er 2 stuks tergelijk van leeg te knallen, zeg maar dag tegen de buurman met zijn veel te dure profblokje![]()