400 Shots Total Display Show

De mijne stopte helaas na de 2de cake dat was balen ook
omdat dit de opbouw naar de finale was.Dus via reserve aangesloten.
Maar na 6x secret salute 8x return of the phoenix en 8x ultimate cry
waren we dit snel vergeten:wink:

zoveel positieve verhalen en mensen die gek zijn op de cake maar op beeld ben ik nog steeds niet echt overtuigd. Is dit nou echt zo'n cake die je live moet meemaken om ervan te kunnen zeggen 'ja die is dik'?

Mensen hebben hem per 2 of 3 dan zou het toch goed moeten wezen maar toch haha.

Dit jaar wellicht maar 1 scoren dan :angel:

Deze ook gehaald na de vele positieve reacties, en man man man wat een rammer was dit.
Ondanks het kleine kaliber stonden we echt versteld van de grote uitwerkingen, natuurlijk helpt het tempo hier ook aan mee.
Deze komt er dit jaar zeker weer bij!

Deze topper komt er dit jaar in meervoud. Heb 'm rond oktober bij de Driesprong voor 135,99 besteld en dat is hij meer dan waard. Waanzinnige bak :handsup:

Geweldig dikke bak dit, vond deze echt vermakelijker dan enkele 30mm bakken die ik had. Burst meer dan in orde voor 18mm. Deze bak heeft mij doen beslissen meer van dit soort Magnum bakken in te gaan slaan. Hieronder 2 maal in V-shape. De linker was overigens wat traag, de finale schoot door de finale van de show heen en heb ik eraf geknipt.

Laatst bewerkt:
Uiteraard zullen er nog compounds met kooi komen hier, maar vind dit wel ideaal hoor. Ik heb hier minstens, zo niet meer, van genoten dan veel gekooide producten. En heb knippen van die kooien heb ik wel een beetje gezien. Zal me niet verbazen als ik meer de aandacht ga verleggen naar dit soort producten.

Hoop dit jaar weer op een mooie aanbieding, zoals vorig jaar €135 bij Driesprong.
Zou tof zijn. Hoe dan ook het komt weer in de collectie.

Uiteraard zullen er nog compounds met kooi komen hier, maar vind dit wel ideaal hoor. Ik heb hier minstens, zo niet meer, van genoten dan veel gekooide producten. En heb knippen van die kooien heb ik wel een beetje gezien. Zal me niet verbazen als ik meer de aandacht ga verleggen naar dit soort producten.

Zo denk ik dus ook en dan deze producten in meervoud schieten.

Lees zeker goede verhalen hier van jullie.
Ik twijfel dit jaar tussen deze of de Mad house 480 van wolf.

Heb ze beide nog niet gehad maar schijnen zich wel aan elkaar te wagen!

Ik baal hier zo dat ik deze niet gehad heb. Ik was wat huiverig voor deze box. Leek te mooi om waar te zijn ofzo. Maar het kan dus echt.

Wist helemaal niet dat deze zonder kooi kwam, hoe doen ze dat? En waarom lukt het bij zo veel andere kooiloze producten dan niet om een fatsoenlijke burst te krijgen?

Ja, wij waren daar vorig jaar al over verbaasd toen de buren hem in de straat hadden gezet. Dit jaar ook gekocht, wat een topding met dat kaliber en zonder kooi, echt een beuker. Hopelijk gaan we steeds meer goede producten zien waarin ze de grenzen op gaan zoeken van het kooiloze vuurwerk.

Back
Bovenaan