400 Shots Total Display Show

Lekkere rammer! Effectgrootte en burst echt vergelijkbaar met 25mm spul. Finale was helaas minder dik dan op straatfilmpjes, salvo's mochten wat mij betreft groter.

Wat een geweldige box! De hele straat was onder de indruk. Deze staat voor volgend jaar alweer op mn lijstje

Genoten van deze rammer, samen met zijn kleinere broertje. Beide hebben zijn eigen charme. Deze geeft gewoon gas met wat simpelere effecten, wat gewoon heerlijke chaos is. Zijn broertje minder schoten maar grotere en unieke effecten.

Video's volgen :D

Heel erg bedankt Vuurwerkfeestje voor deze gewonne box met de winactie in oktober op facebook!:D:thumbsup:
De beste box om mee te starten om 00:00 vind ik.. heel de buurt was stil en kwam ff kijken

Wanneer ik dit filmpje zo zie, begrijp ik wel waarom deze bak op veel collectiefoto's is te zien.
Wat is de laagste prijs voor welke deze bak te koop was?

€200,- zou ik er nog voor over hebben (volgens de topicstart de "actie/internetprijs"). Meer dan dat niet. Een echte rammer.

Had ik geld teveel, zou ik twee gelijktijdig schieten.
3 tot 6 gelijktijdig schieten zou ik niet doen; de rook maakt de effecten niet goed zichtbaar en ik denk dat je van zo'n bak in rust moet genieten, al heb ik zelf nooit een artikel per 3+ meegemaakt; indrukken heb ik dus van video's.

Wanneer ik dit filmpje zo zie, begrijp ik wel waarom deze bak op veel collectiefoto's is te zien.
Wat is de laagste prijs voor welke deze bak te koop was?

€200,- zou ik er nog voor over hebben (volgens de topicstart de "actie/internetprijs"). Meer dan dat niet. Een echte rammer.

Had ik geld teveel, zou ik twee gelijktijdig schieten.
3 tot 6 gelijktijdig schieten zou ik niet doen; de rook maakt de effecten niet goed zichtbaar en ik denk dat je van zo'n bak in rust moet genieten, al heb ik zelf nooit een artikel per 3+ meegemaakt; indrukken heb ik dus van video's.

Laagst zat die rond de 140 zover ik weet

Straatfilmpje van afgelopen oud en nieuw. Grandioos wat Magnum met 18mm kan doen. Tempo is perfect en de burst ook prima. Weinig aan toe te voegen verder..:) Mensen uit de buurt kwamen daarna ook even kijken wat dit nou voor bak was.

Deze per 3 verwerkt in de show en dat was werkelijk waar een show opzich. Deze gaan we komend jaar weer meebestellen. Ongekend wat Broekhoff uit dit kleine kaliber haalt. Echt een topproduct. Continue die lucht volrammen. Heerlijk!

Hier als standalone geschoten tussen allemaal 30mm bakken door en door het tempo kan deze makkelijk mee. Sterker nog, moet er volgend jaar zeker weer komen maar dan in tweevoud verwerken!

Prachtige bak hoor! Veel beleving voor een mooie prijs! Kwaliteit video niet geweldig, maar geeft mooi beeld denk ik.

Ook zo'n box waar al genoeg over geschreven is. Doet lekker mee om 0.00 uur! Had hem vorig jaar 2x gezien en leek toen nog iets harder te klappen?

Wat een lekkere bak zeg, erg blij met deze aankoop. Zoals zo velen hier op het forum had ik al tig straatvideo's gezien, maar toch duurde deze langer dan gedacht en dat met het moordende tempo, de goede burst en erg goede effectgroottes voor dit kaliber. Helemaal tevreden!

Dit was echt een topper, ook erg grappig dat meerdere mensen dachten dat hij klaar was en daarna knalde hij weer door.

Deze heb ik in mijn 0:00 geschoten en te zien op 7:30. Geschoten per 3 stuks.

Ik heb het idee dat er een productie fout ontstaan is, zie bij meerdere dat hij stopt na cake 3 is afgegaan. Ik baalde echt enorm hiervan, maarja wat moet je ermee. Terug naar de winkel lijkt me zinloos, toch wel raar

Back
Bovenaan