400 Shots Total Display Show

Initiële reactie is niet overweldigend. Net afgeschoten aan t eind van het 12 uur showtje. Daarin 2x 30mm compound en daarna deze unit. Ik had toch net even wat meer tempo ervan willen hebben en een dikkere finale, zegmaar gewoon de halve cake at once bijv.

Maar goed, we hebben m op video, dus gaan t nogmaals terugkijken en vergelijken. Maar mijn initiële gevoel en ervaring was minder spectaculair dan ik verwacht had. Dat gezegd hebbende lagen de verwachtingen natuurlijk sky high met alle hype rondom dit blok!

Er zijn verschillende versies van, ik vond bijvoorbeeld de 5138 beter dan de 5126. 5126 schiet de salvo's trager en een grotere vertraging tussen de overgang naar de volgende cake. Ook is de finale cake anders. Desalniettemin genoten van allebei!

Er zijn verschillende versies van, ik vond bijvoorbeeld de 5138 beter dan de 5126. 5126 schiet de salvo's trager en een grotere vertraging tussen de overgang naar de volgende cake. Ook is de finale cake anders. Desalniettemin genoten van allebei!
Hoe is de finale anders?

Dit jaar voor t eerst deze en zn kleine broertje in de collectie. Wat een topspul. Booral die 400 bleef maar ratelen, heerlijk!!

Had deze per 3 gedaan om 00.00 om direct een chaos show te hebben. Werkelijk fantastisch ding, grote kans dat ik deze dit jaar weer een keer meebestel.

Wat een blok is dit zeg. Ontzettend knap hoe ze dit voor elkaar krijgen hoor, hier mogen ze meer varianten van op de markt brengen en ik stap per direct over naar dit soort bakken. Door de snelheid vond ik de burst erg goed overkomen, continu die lucht vol rammen en ook nog eens een behoorlijke tijdsduur. Echt een dikke topper dit, deze komt er zeker weer bij voor komend oud en nieuw.

Was vooraf beetje sceptisch of het de hype waar kon maken. Had hem in m’n show zelfs na wat 30mm bakken maar kwam makkelijk mee door het tempo. Gave bak!

Wat een blok is dit zeg. Ontzettend knap hoe ze dit voor elkaar krijgen hoor, hier mogen ze meer varianten van op de markt brengen en ik stap per direct over naar dit soort bakken. Door de snelheid vond ik de burst erg goed overkomen, continu die lucht vol rammen en ook nog eens een behoorlijke tijdsduur. Echt een dikke topper dit, deze komt er zeker weer bij voor komend oud en nieuw.
Om eerlijk te zijn vind ik de prijs kwaliteit verhouding van deze bakken erg goed.

Heel vette bak! Helaas stopte die net op het einde van de 3de cake waardoor ik de reservelont moest aansteken. Leuk om te zien dat veel mensen met deze begonnen zijn om 0.00.

Heel erg bedankt Vuurwerkfeestje voor deze gewonne box met de winactie in oktober op facebook!:D:thumbsup:
De beste box om mee te starten om 00:00 vind ik.. heel de buurt was stil en kwam ff kijken

Back
Bovenaan