400 Shots Total Display Show

Had nooit gedacht dat ik over een 20mm box zou zeggen, misschien wel de topper van de avond!
Ondanks alle positieve reacties overtrof deze echt mijn verwachtingen!

In dit filmpje begint het met 3x de 400s Display Box tegelijk.
Vanaf +/- 1:10 komen daar 4 Transbombers bij waarna vanaf 02:00 ook nog 6 stuks Caïro Crackling te zien zijn, rammen!

Zet hem voor de beste beelden even op 4K.

Goed dat jullie die caïros er nog bijdeden. Was daarvoor niet zo denderend hahahaha.
Geweldig!

Echt een geweldige chaos gecreëerd, Mike! Zo genieten dit soort filmpjes! Eindelijk een opvolger van de Secret Salute met Buurtassortiment. :handsup:

Voor de liefhebbers die niet kunnen kiezen, hierbij een vergelijkingsvideo. Vanuit twee verschillende camerastandpunten gefilmd. Voor ons zijn het beide toppers, en staan hopelijk volgend jaar weer in de straat. Hebben jullie een favoriet?

Voor de liefhebbers die niet kunnen kiezen, hierbij een vergelijkingsvideo. Vanuit twee verschillende camerastandpunten gefilmd. Voor ons zijn het beide toppers, en staan hopelijk volgend jaar weer in de straat. Hebben jullie een favoriet?
Pfoe mooie video weer, je bent lekker bezig! (Maar dat was je al) :)

Mijn voorkeur gaat uit naar de 400s. Vind deze meer afwisselender en sierlijker.

Als die bij 'mijn' winkels komt met een lekkere prijs gaat die op de achterbank.

Vanaf +/- 1:10 komen daar 4 Transbombers bij waarna vanaf 02:00 ook nog 6 stuks Caïro Crackling te zien zijn, rammen!

Gruwelijk weer. Echt supervet zo. Kost wat maar dan heb je ook wat.

Hierbij nog een film van 2 x de 400sh display box.

Laatst bewerkt door een moderator:

De wind was hier een zegen! Met windkracht 2 zag je niks door alle rook.

Nondeju wat een bak! Normaal ben ik meer van de 100 shots blokjes, maar als ik dit zie dan heb ik de drang om deze erbij te nemen! Geldt tevens ook voor de 300! Super dit!

Blijft bizar wat hier uit komt als je bedenkt dat het maar 18mm is. Ongekende topper en kijk er alweer naar uit om hem in de straat te hebben staan.

Back
Bovenaan