400 Shots Total Display Show

Dit apparaat liep vandaag in de winkel waar ik werk in elk geval als zoete broodjes. Zat echt in ontzettend veel voorbestellingen. En we hebben nog een hele stapel staan voor de komende twee dagen. Niks meer over voor de losse voorraad. De verschillende teksten/labels vielen mij ook al op, maar ik heb er verder niet echt op gelet.

Stelletje noobs hier zeg af en toe man man

Nou zeg.. tuurlijk weet ik dat er verschil kan zitten in (batch)nummers, maar opmerkingen met alleen maar "ik heb nummer 123456" hebben we volgensmij allemaal geen ene moer aan. Daarom mijn opmerking, fik erin, dan kunnen we zien of er daadwerkelijk verschil is de 31e.

Daarnaast hoop ik dat er genoeg nieuwe "noobs" hier worden omgetoverd tot liefhebbers zoals ons allen hier. Lijkt me dat iedereen die gek is op vuurwerk welkom is.

Stelletje noobs hier zeg af en toe man man

Nou zeg.. tuurlijk weet ik dat er verschil kan zitten in (batch)nummers, maar opmerkingen met alleen maar "ik heb nummer 123456" hebben we volgensmij allemaal geen ene moer aan. Daarom mijn opmerking, fik erin, dan kunnen we zien of er daadwerkelijk verschil is de 31e.

Daarnaast hoop ik dat er genoeg nieuwe "noobs" hier worden omgetoverd tot liefhebbers zoals ons allen hier. Lijkt me dat iedereen die gek is op vuurwerk welkom is.

Natuurlijk maakt het getalletje op de doos geen moer uit. Moest er wel om lachen dat iedereen z'n nummertje omriep hier. Uiteindelijk komt er toch allemaal hetzelfde uit (of daar gaan we maar van uit). En als importeur wel makkelijk natuurlijk ivm afkeur etc. Net als de talloze omlabelingen die we vandaag de dag zien. De mijne gaat in ieder geval rond 00.15 in de fik en ik kijk er ontzettend naar uit!

En zo is het maar net, ondanks dat een aantal zichzelf heilig hebben verklaard op dit forum

Heb zowel de 300 als de 400 maar wat iemand hiervoor ook aangaf, zijn lekkee zware doosjes. Je verkijkt je er echt op, bij 30 mm bakken weet je dit is ff tillen maar deze waren toch ook niet licht.

Vuurwerk Riezebos in Amersfoort heeft er 7 stuks in de bunker gevonden. 199 euro per stuk voor losse verkoop. Zolang de voorraad strekt. PM mij voor details.

Overbuurman van 80 kwam speciaal naar buiten om te vertellen dat hij had staan applaudisseren achter de ramen…

Deze bak als afsluiter van het feest gebruikt. Was een geweldig ding en door dat snelle tempo heb je gelijk de aandacht van iedereen te pakken. Zeker voor herhaling vatbaar. Straatfilmpje volgt.

Mijn 12 uur show hiermee begonnen. Deze box bewijst wat er uit 20mm gehaald kan worden. Gewoon keihard rammen, heeft het perfecte tempo en perfecte uitwerkingen.

Deze om 00:00 aangestoken en overstemde menig 30mm bak in de straat. Wat een bizar goed blok dit! Ongekend zulke effecten & burst uit dit kaliber.

Echt bizar goed deze!!! Overbuurman wel over de zeik want hij vloog volledig in de hens voor zn deur...

Lekkere bak hoor, voor een lage prijs zou ik hem weer nemen en dat zal moeten gebeuren want het toetje bleef staan, de finale cake gingn niet en vervolgens wilde de reserve lont niet verder omdat die inmiddels te vochtig was, nu naar in de regen laten staan en morgen weg ermee, heel jammer!

Back
Bovenaan