400 Shots Total Display Show

Deze of toch de 300? Ik kan niet kiezen op de videos lijken de boeketten van de 300 wel voller met blinkers enz. Maar scheelt maar een 10tje voor 100 schoten extra... keuzes keuzes keuzes

400shots bij goede weercondities doet niet onder voor de 300 versie

Toch zowel de 300 als de 400 binnengehengeld. Helaas doet mijn rug het blijbaar niet meer. Nu maar op een houtje bijten de komende maand

Wat een heerlijke doos is dit zeg, prachtig stuk vuurwerk en dat uit 18mm weten te persen. Toen ik deze voor het eerst zag bij de demo van Holten vuurwerk was ik gelijk verkocht. Blij dat ik hem afgelopen jaar in de straat heb kunnen afsteken, was extra blij omdat mijn goede camera weer gerepareerd was door mijn pa. Even vieren rond een uurtje of 20:00.
Hij staat voor komend jaar in ieder geval weer in de straat, twijfel nog over de 300 erbij te nemen.

Wat een heerlijke doos is dit zeg, prachtig stuk vuurwerk en dat uit 18mm weten te persen. Toen ik deze voor het eerst zag bij de demo van Holten vuurwerk was ik gelijk verkocht. Blij dat ik hem afgelopen jaar in de straat heb kunnen afsteken, was extra blij omdat mijn goede camera weer gerepareerd was door mijn pa. Even vieren rond een uurtje of 20:00.
Hij staat voor komend jaar in ieder geval weer in de straat, twijfel nog over de 300 erbij te nemen.

Geniaal die reacties na afloop, dat is de emotie die erbij hoort! Mooi filmpje man.

Is deze in regio zuid Holland/ Brabant nog voor een redelijke prijs verkrijgbaar? €199 vind ik toch iets te gek, en het liefst schiet ik hem per 2 :D

In Zuid Holland is ie bij verschillende winkels voor minder dan 199 op te halen. Pap vuurwerk, De Driesprong en Vuurwerk Outlet waarvan ik het zeker weet.

ik zie deze bak alleen voor 200 voorbij komen wat een prijs joh hij is dik maar volgens mij echt geen 200 waard...

Back
Bovenaan