Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
IS er überhaupt iemand die zich druk maakt om die 25KG regel? Ik niet in ieder geval, heb al jaren meer dan 25KG in de auto en thuis en als ik zo de collectie foto's voorbij zie komen ben ik niet de enige...![]()
of in huis hebt, dat je toch wel wat gezeur kan verwachten als ze je controleren.
Het enige wat we te lezen krijgen zijn voorstellen tot inperken van ons vuurwerk assortiment, notabene op eigen initiatief van bpn. Enige partij in wie ik vertrouwen heb is de hvlv, echter is het laatste nieuws op hun site alweer uit juli 2022 dus ik weet niet hoe actief ze nog zijn.
De partijen zijn op de moment veel te druk met de verkiezingen.
Het lijkt mij ook veel nuttiger om de aandacht te vestigen op de manier van vervoeren, behandelen en opslaan. Ik heb liever dat de buurman 10 compounds in z'n schuur heeft staan waar geen elektrische apparaten en/of open vuur aanwezig zijn dan iemand die z'n 24,999kg vuurwerk op zolder naast de cv zet of een stuk of 100 cobra's onder z'n bed verstopt.
er was ooit eens 1 video op dumpert vgm jaartje of 7-8 geleden van een nieuwsuitzending van een woningbrand waar wat vuurwerk lag, maar voor de rest hoor je het nooitIk hoor nou echt nooit dat er iets de lucht in gaat. Mijn collega heeft geen cobra's maar vertelt regelmatig dat bij hem en zijn zoons diverse compounds onder het bed liggen. Lijkt me ook niet fijn, als die afgaan. Maar goed: gebeurt dit ooit wel eens?
er was ooit eens 1 video op dumpert vgm jaartje of 7-8 geleden van een nieuwsuitzending van een woningbrand waar wat vuurwerk lag, maar voor de rest hoor je het nooit
per volwassen persoon toch?, dus 25 kilo in huis en dan 25 kilo in een auto zou wellicht mogenNee, je mag maar 25kg vuurwerk ter beschikking hebben.
Praktische vraag, misschien dat iemand het weet:
Mag je thuis 25 kg vuurwerk hebben en daarnaast ook 25 kg in je auto hebben liggen (die verderop in de straat staat)? Of wordt dit dan gezien als zijnde 50 kg in bezit?
Praktische vraag, misschien dat iemand het weet:
Mag je thuis 25 kg vuurwerk hebben en daarnaast ook 25 kg in je auto hebben liggen (die verderop in de straat staat)? Of wordt dit dan gezien als zijnde 50 kg in bezit?
Als consument mag je maximaal 25 kg consumentenvuurwerk kopen en per huishouden opslaan (artikel 1.2.4 en 2.3.3 Vuurwerkbesluit).per volwassen persoon toch?, dus 25 kilo in huis en dan 25 kilo in een auto zou wellicht mogen