Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
dat zou dan krom zijn, want als ik een compound haal met verpakking [kooi etc] wordt dit berekend als brutto gewicht.Onverpakt kan ook betekenen zonder kooi en omdoos
want als ik een compound haal met verpakking [kooi etc] wordt dit berekend als brutto gewicht.
De 25 Kilo discussie is en zal altijd een ding blijven, maar wellicht is er toch eindelijk een lichte verduidelijking in deze discussie!
Bekijk bijlage 69069
Volgens deze verklaring van het ILT mag je 25KG vervoeren, Het zijnde ONVERPAKT {dus netto, of NEM}
In het vuurwerkbesluit staat ook geschreven, dat je maximaal 25 Kilo mag hebben, Zijnde het onverpakt. Dit zou betekenen dat je dus ook 25KG NEM in je woning mag opslaan het hele jaar door!
Mijn vraag is terug gekoppeld naar de ILT, dus ik houdt jullie op de hoogte hiermee.
het zou een uitkomst zijn
Bron: https://www.facebook.com/groups/vuu...d=1670874102642437¬if_t=group_comment_mention
Het antwoord staat al in het vuurwerk besluit: (Zie begrippenlijst)
onverpakt vuurwerk: vuurwerk inclusief het omhulsel en eventuele verpakking, detailhandelsverpakking of assortimentverpakking doch exclusief de transportverpakking als bedoeld in het ADR;
Het is verboden per levering meer dan 25 kilogram consumentenvuurwerk aan een particulier ter beschikking te stellen. Voor de bepaling van de hoeveelheid consumentenvuurwerk wordt uitgegaan van het gewicht van het vuurwerk als zijnde onverpakt.
Heb je een voorstel waar de branche mee zou kunnen komen? Dit proberen ze toch al jaren..Is er door de branche nog iets ondernomen om die 25 kg regel te schrappen?
Krijg meer het idee dat het ze geen fuck interesseert.
Omdat je er niet wekelijks iets in de krant over leest?Krijg meer het idee dat het ze geen fuck interesseert.
Sluit je je toch lekker aan bij de branche. Kan je jezelf hard maken om die wet aan te passen. Zal jou vast lukken nadat het anderen niet lukt.Krijg meer het idee dat het ze geen fuck interesseert.