20-11-2013 19:00 uur op SBS6 bij Hart van Nederland: Vrolijk Vuurwerk

zijn jullie ook op de demo van haokan 30 nov ?

Dat weet ik nog niet. Het is erg druk met demo's en het is best een eind rijden. Maar ik zal er eens over nadenken.

BTW: Voor wat ik nodig heb, kijk eens in het topic van Riezebos. Die doneren brillen aan Vrolijk Vuurwerk. Als alles goed gaat (en jullie een beetje doorbestellen :p) Dan heb ik dit jaar niets meer nodig en is alles een extraatje :D

Ok de stress begint toe te slaan....

Er was trouwens gevraagd wat ik nog nodig had en dat waren/zijn vuurwerkbrillen. Maar Riezebos heeft een mooie actie bedacht, dus ik denk dat ik er wel kom (zij doneren 10 vuurwerkbrillen aan Vrolijk Vuurwerk voor iedere bestelling van € 50,- of hoger die binnenkomt na de demo van Royal Fireworks gisteravond met een max van 150)

ik zat er ook klaar voor,lang op de bank met een biertje en nee hoor er komt er niet op. zeker niet belangrijk genoeg.

Speciaal eerder voor thuis gekomen. als het zonder pardon geschrapt is vind ik het diep triest.

Sorry Iedereen. Ik weet niet wat er gebeurd is. Deze reactie heb ik ook op facebook gezet en geldt hier ook:

Blijkbaar zaten we er vandaag toch niet in. Ik ben echter niet gebeld door SBS. Dat zouden ze doen als het niet door ging. Morgen zal ik hen bellen waarom niet. Ik hou jullie op de hoogte!

En sorry als jullie op zijn gebleven!

En nu ga ik (enigszins gefrustreerd) slapen. Maar er zal vast een goede reden voor zijn.

Het is jammer, maar ik snap het wel. Er waren vandaag belangrijkere dingen te melden zoals die actie voor de fillipijnen. En natuurlijk hadden ze het wel even kunnen melden bij Sebastian, maar we gaan het horen wanneer het dan komt.

Sorry Iedereen. Ik weet niet wat er gebeurd is. Deze reactie heb ik ook op facebook gezet en geldt hier ook:

Blijkbaar zaten we er vandaag toch niet in. Ik ben echter niet gebeld door SBS. Dat zouden ze doen als het niet door ging. Morgen zal ik hen bellen waarom niet. Ik hou jullie op de hoogte!

En nu ga ik (enigszins gefrustreerd) slapen. Maar er zal vast een goede reden voor zijn.

Spijtig dit weer.

Spijt me om te zeggen, maar een positief nieuwsbericht, zeker een reportage, ik kan me niet herinneren dat dit de laatste jaren op de Nederlandse TV is geweest. Er zijn voorbeelden genoeg van reportages die gedraaid zijn maar niet zijn uitgezonden. Zoals Pownews in Bullingen, nu dit vanavond weer. En een paar jaar terug zou er een reportage van Zembla worden uitgezonden waar in de idiote verstikkende regelzucht en druk omtrent het vuurwerk besluit zou worden belicht. Heb daar zelfs nog ruwe video beelden voor aangeleverd. maar helaas ook nooit uitgezonden.

Ik denk ook niet dat het morgen zal worden uitgezonden, dit ivm met de Nationale actie voor de natuur ramp in de Filipijnen waar oko SBS aan meedoet.

Ja dat hadden we in de gaten zeker spijtig. Echter komt vuurwerk alleen in het nieuws als het negatief is. Noem 1 programma op waar vuurwerk positief naar voren gebracht wordt. En je zult ook vast de vraag gehad hebben: "Is het wel veilig?"

Ik hoop dat ze deze week het nog uitzenden, laat het ons weten. Het is in elk geval een onderwerp die tot ver in December nog uitgezonden kan worden en als het rustiger is qua anders nieuws hebben ze vulling. Zo kijken die TV zenders

Ik heb in mijn leven twee positieve programma's gezien. In ieder geval dat programma met xtremerides, en er was er nog een, ooit... twee waar ik van weet in ieder geval, tussen jarenlang vrachtwagenladingen aan negatieve sensatiezooi.

Ik heb in mijn leven twee positieve programma's gezien. In ieder geval dat programma met xtremerides, en er was er nog een, ooit... twee waar ik van weet in ieder geval, tussen jarenlang vrachtwagenladingen aan negatieve sensatiezooi.

Die van Xtremerides werd hier op het forum niet als positief bestempeld. Er zijn wel veel programma's over shows maar als consumentenvuurwerk ken ik er eigenlijk geen

Ja dat hadden we in de gaten zeker spijtig. Echter komt vuurwerk alleen in het nieuws als het negatief is. Noem 1 programma op waar vuurwerk positief naar voren gebracht wordt. En je zult ook vast de vraag gehad hebben: "Is het wel veilig?"

Ik hoop dat ze deze week het nog uitzenden, laat het ons weten. Het is in elk geval een onderwerp die tot ver in December nog uitgezonden kan worden en als het rustiger is qua anders nieuws hebben ze vulling. Zo kijken die TV zenders

De vraag is het wel veilig heb ik niet een keer gehad :) Wel heb ik de veiligheid gepromoot. Hoe vaak ik tijdens de opnames wel niet heb gezegd: 'en voor de veiligheid een aansteeklont en een vuurwerkbril'

De verwachting is dat het deze week nog uitgezonden wordt, maar zoals jullie hopelijk snappen check ik het op de dag van uitzending eerst nog een keer voordat ik het wereldkundig maak. Mocht je het dan missen dan kan je het altijd nog via de site van HvNL terugkijken.

Back
Bovenaan