20-11-2013 19:00 uur op SBS6 bij Hart van Nederland: Vrolijk Vuurwerk

Onwijs tof stuk man, en echt super dat je dit allemaal regelt !! COMPLIMENTEN !!!

Heel veel succes ermee verder :-)

Ook ik ben uitermate tevreden over deze uitzending en mijn comlimenten over het benoemen van het nemen en gebruiken van de juiste veiligheidsmiddelen, de bril en lont.

Ook ik heb het gezien en vind het een prachtinitiatief!! Heel goed ook dat er aan de veiligheid is gedacht. Prachtig gedaan eindelijk eens positief vuurwerknieuws. Kunnen we wel gebruiken....

Leuk gedaan hoor, je gaat gezegend het nieuwe jaar in!!!

Is het een idee om op sommige verkooppunten een inzamelbak(je) te plaatsen(principe van de macdonalds die bij de kassa staan)waar kopers een kleine donatie kunnen schenken dan heb je een begin voor volgend jaar.

Heel leuk stukje, complimenten! Positiever kan het niet gebracht worden, hopelijk krijg je nog meer van dit soort podia! :D

Dit is tot een uitzending gekomen doordat ik het initiatief had aangemeld bij sbs hvnl.
Dus mocht iemand iets leuks weten of horen wat vuurwerk positief in het nieuws zou kunnen brengen meld het dan.

Gr

Dit is tot een uitzending gekomen doordat ik het initiatief had aangemeld bij sbs hvnl.
Dus mocht iemand iets leuks weten of horen wat vuurwerk positief in het nieuws zou kunnen brengen meld het dan.

Gr

Met alle respect Marchel maar toch gaan alle credits naar de topic starter en initiatiefnemer van deze actie, want zonder dat zou er helemaal niets in het het nieuws zijn gekomen.
Wel weer een compliment naar jou voor het zoeken van het contact met sbs6.

leuk stukje goed gedaan die actie,
daar zouden er meer van moeten zijn in elke opzicht voor
het eigenland en de mensen die er wonen.

GEWOON MET ZIJN ALLE EEN FONDS OP RICHTEN VOOR EIGENLAND

Met alle respect Marchel maar toch gaan alle credits naar de topic starter en initiatiefnemer van deze actie, want zonder dat zou er helemaal niets in het het nieuws zijn gekomen.
Wel weer een compliment naar jou voor het zoeken van het contact met sbs6.

Ik weet zeker dat Marchel het niet bedoeld om over zichzelf op te scheppen. Hij bedoelt volgens mij te zeggen dat het blijkbaar werkt om positieve stukken aan te dragen aan de media. Dat heeft hij gedaan en dit is het mooie resultaat. Dus hij wil mensen alleen maar motiveren om wat 'brutaler' te worden en gewoon goede en positieve stukken over vuurwerk aan te dragen bij de media.

En voor wie het gemist heeft is het nu terug te kijken op het Youtube kanaal van Vrolijk Vuurwerk!
Speciaal vandaag aangemaakt.

Back
Bovenaan