20-11-2013 19:00 uur op SBS6 bij Hart van Nederland: Vrolijk Vuurwerk

Mooi initiatief. Wat ik alleen gemist op het forum zijn die artikelen waarvan een deel naar de voedselbank gaan. Zag in beeld dat Riezebos ook 1 (of meerdere) artikel(en) heeft, deze staan volgens mij niet op de webshop.

Geld dit voor alle voedsel banken?

Nee helaas niet. Mijn intentie toen ik in juli startte was 100 gezinnen. Nu zijn het er 450 geworden. In Amersfoort 300 en in Meppel 150.

Mooi initiatief. Wat ik alleen gemist op het forum zijn die artikelen waarvan een deel naar de voedselbank gaan. Zag in beeld dat Riezebos ook 1 (of meerdere) artikel(en) heeft, deze staan volgens mij niet op de webshop.

Bij Vox Vuurwerk worden echte cakes verkocht. Een deel daarvan gaat naar de voedselbank. Bij Vuurwerk Riezebos staat de 'cake' op de toonbank waarin mensen kunnen doneren. De volledige opbrengst gaat naar de Voedselbank. Daarnaast sponsoren zij voor iedere besteding vanaf € 50,- 10 veiligheidsbrillen met een max van 150 stuks.

Ik hoop wel dat deze vuurwerkpakketen ook echt bij de gezinnen terecht komen die het echt hard kunnen gebruiken. Hier in de stad wordt het voedselpakket even met de BMW opgehaald, terwijl ze zogenaamd geen eten of geld hebben. Schandalig.

Om alle ellende even te vergeten, is er natuurlijk niks lekkerder dan symbolisch je problemen weg te knallen, even alles te vergeten en het jaar toch nog leuk af te sluiten.
Daarom vindt ik dit een prachtig initiatief en heb veel respekt voor iedereen die hier aan meewerkt.

Top!

"In Amersfoort 300" Moet je eens kijken hoeveel mensen dat al zijn in 1 gemeente die het niet breed hebben..

Ik hoop wel dat deze vuurwerkpakketen ook echt bij de gezinnen terecht komen die het echt hard kunnen gebruiken. Hier in de stad wordt het voedselpakket even met de BMW opgehaald, terwijl ze zogenaamd geen eten of geld hebben. Schandalig.

Om alle ellende even te vergeten, is er natuurlijk niks lekkerder dan symbolisch je problemen weg te knallen, even alles te vergeten en het jaar toch nog leuk af te sluiten.
Daarom vindt ik dit een prachtig initiatief en heb veel respekt voor iedereen die hier aan meewerkt.

Top!

In dit geval, ik heb geholpen met uitgifte van voedselpakketten bij de voedselbank in Amersfoort en kan je verzekeren deze mensen kwamen niet met een BMW.. En zijn zorgvuldig uitgekozen door de organisatie! :) Dus die vuurwerkpakketten komen heus goed terecht!

Leuk en positief stuk! Eindelijk eens geen gezeik over het vuurwerk. Respect dat je je belangeloos inzet. Maar lekker met vuurwerk bezig maakt vast iets goed ;-)

Zo zie je maar dat er veel mensen zijn in Nederland die weinig hebben te besteden en heel erg blij zijn met toch een belangrijk ding tijdens oud en nieuw.Ik vind dit een heel erg goed initiatief.

Aangezien ik trainng heb gehad waar ik eigenlijk een verplichting heb om te komen, maar dat doet er niet toe. Maar aangezien ik het dus niet heb kunnen zien komt er eem herhaling op tv en/of op internet? Zo ja, ik zie graag een datum/tijd of linkje hier!

Fantastisch dat het is uitgezonden! :D

Edit: Reeds geplaats voor mij zie ik! *pakt laptop en gaat kijken*

Back
Bovenaan