Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vanavond 22:30 op SBS6.
Zou een admin de titel aan willen passen naar: Vrolijk Vuurwerk bij Hart van Nederland (SBS6) Zondag 22:30 uur
Bedankt!
zijn jullie ook op de demo van haokan 30 nov ?
Ligt 't aan mij en was ik weer eens niet aan het opletten, of is het item gewoon lekker geschrapt?
Het ligt niet aan jou.
Ik zat dr ook klaar voor,maar ik heb ook niks gezien.
Geschrapt?Volgende week?watsgebeurt?
Sorry Iedereen. Ik weet niet wat er gebeurd is. Deze reactie heb ik ook op facebook gezet en geldt hier ook:
Blijkbaar zaten we er vandaag toch niet in. Ik ben echter niet gebeld door SBS. Dat zouden ze doen als het niet door ging. Morgen zal ik hen bellen waarom niet. Ik hou jullie op de hoogte!
En sorry als jullie op zijn gebleven!
En nu ga ik (enigszins gefrustreerd) slapen. Maar er zal vast een goede reden voor zijn.
Sorry Iedereen. Ik weet niet wat er gebeurd is. Deze reactie heb ik ook op facebook gezet en geldt hier ook:
Blijkbaar zaten we er vandaag toch niet in. Ik ben echter niet gebeld door SBS. Dat zouden ze doen als het niet door ging. Morgen zal ik hen bellen waarom niet. Ik hou jullie op de hoogte!
En sorry als jullie op zijn gebleven!
En nu ga ik (enigszins gefrustreerd) slapen. Maar er zal vast een goede reden voor zijn.
Ik heb in mijn leven twee positieve programma's gezien. In ieder geval dat programma met xtremerides, en er was er nog een, ooit... twee waar ik van weet in ieder geval, tussen jarenlang vrachtwagenladingen aan negatieve sensatiezooi.
Ja dat hadden we in de gaten zeker spijtig. Echter komt vuurwerk alleen in het nieuws als het negatief is. Noem 1 programma op waar vuurwerk positief naar voren gebracht wordt. En je zult ook vast de vraag gehad hebben: "Is het wel veilig?"
Ik hoop dat ze deze week het nog uitzenden, laat het ons weten. Het is in elk geval een onderwerp die tot ver in December nog uitgezonden kan worden en als het rustiger is qua anders nieuws hebben ze vulling. Zo kijken die TV zenders