20-11-2013 19:00 uur op SBS6 bij Hart van Nederland: Vrolijk Vuurwerk

Sebastiaan/sh0ck, ik wil je complimenteren voor deze geweldige actie en het positief in het nieuws brengen van vuurwerk. Ik besef me dat hier enorm veel tijd mee gemoeid is!

Ga zo door!!

Met alle respect Marchel maar toch gaan alle credits naar de topic starter en initiatiefnemer van deze actie, want zonder dat zou er helemaal niets in het het nieuws zijn gekomen.
Wel weer een compliment naar jou voor het zoeken van het contact met sbs6.

Ik vraag zeker geen credits want ik was alleen de Messenger.

Ik bedoel er juist mee dat als er ergens iets leuks word gedaan met vuurwerk en het is de moeite waard om de media bij te betrekken dan niet aarzelen en dit aangeven op de site van sbs!
Ik heb verder niks met credits te maken,Ik vond juist het initiatief zo mooi dat ik dit niet kon laten te melden bij sbs daar dit gewoon verdiende om uitgezonden te worden.

gr

Heel goed gedaan ja. Mooie film geworden. Complimenten voor ieders inzet!
Hier in de buurt ook. Elk jaar dat ik nu weer stook lopen er wel paar kinderen waarvan ik weet dat ze het minder hebben.
Kijken ze op afstand, hangen er beetje bij. Dan geef ik ze ook een vuurwerkbril, lont en wat tolletjes enz. Je ziet ze opleven! Iedereen moet toch plezier kunnen hebben.
En dat heb jij in het groot geregeld, echt top!

Zo leuk al die positieve reacties! Ik lees ze met veel plezier! Wat is het leuk om dit te kunnen doen en daar waardering voor te krijgen. Dat is nooit de intentie geweest, maar wel een leuke bijkomstigheid.

Dus iedereen bedankt en blijf me vooral volgen, ook op FB, Twitter en sinds gisteren zelfs Youtube :D

Back
Bovenaan