2" R.T.C. (Rotterdam Terror Corps) [Uitloop 2023]

hopelijk worden dit ook echte "grondleggers" van de nieuwe singleshots :wink:
Ik ben benieuwd naar het eerste beeldmateriaal iig!

Ben erg benieuwd naar deze en z'n contructie. Zou het ook een all at once cake zijn zoals de mega mine? Brocade crown is altijd :thumbsup:

Ik ben ook heel benieuwd naar het beeldmateriaal.
De naam is prima.
Hardcore 4 life

Als ie vergelijkbaar presteert met de nieuwe mega mine.
Is het sws een topper.

Pff sommige reacties.
Ik koop iets niet omdat de naam Rotterdam of Amsterdam er in staat.
Nee, sorry dat dat anno 2020 nog kan.
Azijn modus uit.

Ik ben erg nieuwsgierig naar deze.
50 gram kruit, dat belooft wat.

is dit Terror Corps ook iets daadwerkelijks bestaands waar het voor ontwikkeld is? Want anders snap ik de naamkeuze niet. Ik ken wel Rotterdam Termination Source, maar da's wat anders en voor de tijd van velen hier :D

Pff sommige reacties.
Ik koop iets niet omdat de naam Rotterdam of Amsterdam er in staat.
Nee, sorry dat dat anno 2020 nog kan.
Azijn modus uit.

Ik ben erg nieuwsgierig naar deze.
50 gram kruit, dat belooft wat.

dat kan je je toch niet meer voorstellen in deze tij :blink: ;_)
maar inderdaad ik ben ook wel benieuwd wat deze gaat doen.

is dit Terror Corps ook iets daadwerkelijks bestaands waar het voor ontwikkeld is? Want anders snap ik de naamkeuze niet. Ik ken wel Rotterdam Termination Source, maar da's wat anders en voor de tijd van velen hier :D
Rotterdam terror corps was in de jaren 90 / 00 actief in de hardcore scene met optredens / muziek maken. Volgens mij zijn ze tegenwoordig ook (weer) actief.

Als er een echte lijn komt is dit nummer wel van toepassing:

maar goed, genoeg over de muziek, laten we het hier over het vuurwerk hebben en ik ben nu zeker erg benieuwd naar de film :wink:

Bij de buren gaf iemand aan dat hij al wel beeld materiaal had gezien en het een waardige vervanger zou zijn (in zijn ogen) van de Big Chill/Fall Out, mits het geschoten product ook zo in de straat presteert of in ieder geval in de buurt komt.

Ben nu wel heel erg benieuwd. Idd: Filuuuumpje aub!!!

Bij de buren gaf iemand aan dat hij al wel beeld materiaal had gezien en het een waardige vervanger zou zijn (in zijn ogen) van de Big Chill/Fall Out, mits het geschoten product ook zo in de straat presteert of in ieder geval in de buurt komt.

Ben nu wel heel erg benieuwd. Idd: Filuuuumpje aub!!!
Heb hem op beeld mogen zien, dat wordt weer kartonnen inslaan! :droolthum
Dit is die zelfde buurman na de Demo... :angel:

Back
Bovenaan