Aftellen naar 2020 met Vuurwerkcrew!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor je het weet is het alweer zover inderdaad. Volgende week beginnen we alweer aan een nieuwe maand: oktober! Het vliegt...

Dit gaat nog een heel tof topic worden om het seizoen in enkele platen te herbeleven. Nu al heerlijke sfeerplaten, komen er nog mooie bij de komende maanden, kijk er naar uit!

Wat was jouw allereerste ervaring met vuurwerk? Heb je de hobby er met de paplepel ingegoten gekregen, of heeft zich dit later pas ontwikkeld? Wat was het allereerste artikel dat je zelf mocht kopen en afsteken? Laat het ons weten in het gezelligste gedeelte van het forum en kom sfeerproeven in de countdown!

Countdown (1) - officieel.jpg

Bij mij is het niet met de paplepel ingegoten, ik ken geen familieleden die net zo gek op vuurwerk zijn als ik...hahaha. Mijn vader vind het mooi daar houd het wel mee op.

Ik ben aangestoken door het virus door de omgeving, de straat, de buren die gave fonteinen ala big bamboo en big snow afstaken. Die beleving wilde ik ook ervaren en dat is gelukt. Met de eerste meterpakketten, astronauten en romeinsekaarsen.

De winter is in zicht, de zomer net voorbij, het is tijd voor oktober! De oktoberfeesten in Duitsland, herfstweer, het verzetten van de klok en natuurlijk… Halloween! Geniet jij van deze duistere maand, of wacht jij met smart op de feestmaand december? Laat het ons weten hieronder!

Oktober - officieel.jpg

Snoep of je leven! Vandaag vieren we Halloween, een bekend fenomeen in Amerika en het Verenigd Koninkrijk, maar inmiddels ook in Nederland. Wist je dat dit vroeger voor de Keltische gemeenschap dé dag der dagen was, oftewel oud en nieuw? Tag hieronder degene met wie jij vanavond pompoenen gaat eten of wie jij graag de stuipen op het lijf jaagt! Moehaha!

Halloween - officieel.jpg

De spanning stijgt, de decembermaand is al bijna te ruiken… Een maand vol cadeaus, gezelligheid, sfeer, familie, vrienden en samenzijn. But first, november! Geniet van de herfstkleuren, het vuurwerkfestival San Trifone in Italië en Sint-Maarten. Het wachten is bijna over! En ohja, de meeste kerstshows en kerstmarkten gaan deze maand ook weer los. Vergeet je de glühwein niet? Bezoek de countdown op het forum en kom in de juiste sfeer!

November - officieel.jpg

Vandaag 11 november. Dat betekent Sint-Maarten en het start schot van Carnaval!!!

Dat klopt helemaal, gisteren was het tevens nog maar 50 dagen tot oud & nieuw! Omdat ik gisteren niet in de gelegenheid was (terugreis vanaf Italië, San Trifone), hier de plaat die gedeeld was via Facebook:

50 dagen - officieel.jpg

December nadert met rasse schreden... over precies een maand mogen we ons vuurwerk alweer ophalen! De vuurwerkverkoop start ook dit jaar weer op 28 december, maar haal jij dan ook je vuurwerk gelijk op? Of heb je het liever pas later in huis? Laat het ons weten en reageer mee in het gezelligste gedeelte van ons forum!

1 maand afhalen - officieel.jpg

Met enige vertraging, omdat ik aanwezig was bij de demo van Ano Vuurwerk in Milheeze, de post die eigenlijk om 18:00 had moeten worden gepost:

31 dagen tot... oudjaarsdag! Vanaf vandaag is het nog maar één maand wachten voordat we mogen stoken. Kijk jij er al naar uit? Wij kunnen niet wachten! Weet jij al wat je als eerste afsteekt om 18:00? Laat het ons weten in onze sfeervolle countdown!

1 maand - oudjaarsdag - officieel.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan