2" R.T.C. (Rotterdam Terror Corps) [Uitloop 2023]

Kan niet zo goed oordelelen, 1e indruk ,zeer onoverzichtelijk door die vuur, wat wordt ui gestoten daarboven kom die boeket moet meer filmpjes van zien, beter zicht heb

Was toch meer onder de indruk van de Big fat chill maar goed we gaan ze gewoon allebei kopen en dan zien we wel wat wat is :D

Marcel bedankt in ieder geval, goed geregeld!

Wat een prachtig effect, zeer mooi uitgewerkt! In mijn optiek zeker een goede vervanger voor de 2" singleshot. Vooral door de mine want die blinkt echt uit, de boeketten zijn natuurlijk wel minder groots dan de 2" singleshots wat logisch is. Toppertje dus! :)

Was toch meer onder de indruk van de Big fat chill maar goed we gaan ze gewoon allebei kopen en dan zien we wel wat wat is :D

Marcel bedankt in ieder geval, goed geregeld!

Die is groter, echt een ander artikel en daarom ook wat duurder dan deze. Die ander is vergelijkbaar met de Mega Mine!!

Magnum heeft de spanning lekker opgebouwd, maar dit is toch wel een welkome verrassing zeg. De burst is zo te horen wel wat minder dof dan bij de F3, maar dat kan natuurlijk ook niet anders. Het Brocade Crown is echt perfect uitgevoerd, zowel de mine als de boeketten.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik veel respect heb voor het enthousiasme en de creativiteit van Magnum/Broekhoff om echt het maximale eruit te halen wat er binnen de nu geldende regelgeving mogelijk is.
Deze gaat er zeker wel een paar keer komen in de straat. Kijk er nu al naar uit en zal ongetwijfeld zeker wel even de aandacht trekken. De onlineprijs is meer dan prima, maar weer zo'n geweldige 3=2 actie zal het feest wel compleet maken.

Ziet er zeker goed uit op deze beelden. Erg tof om te zien hoe Magnum dit aan pakt, goed de spanning opgebouwd en het artikel ziet er natuurlijk ook erg goed uit. Lekkere dikke mine, effecten zijn prima, met de 3=2 actie zeker een musthave!

Was in de veronderstelling dat het puur mine zou zijn. Maar alsnog zeer fraai. Puur brocade crown zonder poespas. Blijft jammer dat hier destijds geen F3 variant van is gemaakt.
Komt zeker in meervoud in de collectie. Denk dat menig freak hier wel een leuk project mee weet te bouwen.
Top spul :biertje:

Deze kan ik zeker wel zeer waarderen, ook het maken van de video. Leuk om die enthousiasme te zien. Ik geloof wel dat ik hier nog wel wat budget voor vrij maak. De mine maakt het wel compleet. Erg mooi product.

Zo dan, die ziet er echt geweldig uit hoor. Die mine komt hele dik en vol over. Complimenten :handsup:

Back
Bovenaan