Waar leef jij het meest naar toe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat we een aantal weken verder zijn, zo eind oktober. De weken na de demo's en tot eind oktober zijn altijd van die 'saaie' maanden. Alle nieuwe producten zijn wel bekend, de lijsten zijn gemaakt. Laat het dan maar een paar weken verder zijn en het ook een stuk kouder is.

Inderdaad. Oktober is altijd een beetje een ''gat'' in de countdown. Nu met het herfstweer wel redelijk op te lossen met een kerstmuziekje, gezellige film erop of samenzijn met vrienden. Maar echte vuurwerksfeer, die komt november pas weer!

De demo's zijn nu achter ons, dat was het eerste waar ik naar uit keek. Nu kijk ik als eerste uit naar lekker koud winter weer en korte donkere dagen. Het meeste kijk ik uit naar de afhaaldagen en de dag zelf.

De decembermaand in zijn geheel. Als de Top 2000 begint begin ik volop te genieten met wat er aanstaande is. Ik probeer lange (vrije)dagen te maken waarbij ik maximaal wil genieten van die periode omdat ik weet dat ik erna weer een jaar moet wachten.

Wanneer de decembermaand aanbreekt en sinterklaas voorbij is want dan gaat sky radio christmas officieel op. Vervolgens de kerst en top 2000 en dan de verkoopdagen en moment supreme om 18 uur heeerlijk :)

Wel grappig om te lezen dat veel freaks het afhalen sfeervoller/mooier vinden dan de 31ste zelf.

Wel grappig om te lezen dat veel freaks het afhalen sfeervoller/mooier vinden dan de 31ste zelf.

Herkenbaar is dat hé. Ik vind dat zelf eigenlijk ook wel. Hét moment dat je beseft dat het weer uit de hand is gelopen qua bestellingen, hét moment dat je eigenlijk ziet waar je zuurverdiende geld aan op is gegaan en hét moment dat je beseft dat je nog flink aan de bak moet :p

Het meeste kijk ik uit naar de afhaaldagen en om mijn kids te zien stoken. Het gaat mij er steeds meer om dat mn kids er zoveel plezier aan beleven en om dat plezier te zien in alles. Overdag steken ze lekker de hele dag Cat.1 af en dan mogen ze s avonds los met hun pakketjes etc. Uiteraard onder toeziend oog van papa.

Ik heb altijd wat van die benchmarks voor hoe ver we zijn in het jaar. Des te verder we komen in het lijstje, des te meer het gaat kriebelen;
- verjaardag vader (eind augustus, einde zomer);
- verjaardag zwager (mid september0;
- eigen verjaardaag (mid oktober, eerste fakkeltjes afsteken);
- verjaardag vriendin (eind oktober, nog wat kleine vuurwerkjes afsteken).

Daarna worden de dagen snel korter en kouder, is November voor mij altijd een "gat" in het hele gebeuren en gaat het weer leven in December.

Maar waar ik echt naar uit kijk? 27 december, laat op de avond. Als vriendin besluit dat we gaan slapen rond 1 uur, en ik kan zeggen dat ik wel wakker blijf, omdat ik "zo" (3 uur later) op pad ga om vuurwerk op te halen :handsup:

Klinkt misschien gek, maar toch kijk ik best wel weer uit naar de periode van af midden januari tot eind oktober. Dit omdat ik het toch gezelliger en chiller vind met de vaste kern VWC-ers.

Klinkt misschien gek, maar toch kijk ik best wel weer uit naar de periode van af midden januari tot eind oktober. Dit omdat ik het toch gezelliger en chiller vind met de vaste kern VWC-ers.

Ik vind het dan juist een dooie boel. Ondanks dat ik dan eens in week even meelees :rolleyes:

Naar 5:00 op de 28e en ik lekker een warme bak koffie naar binnen gooi en in de vroege morgen naar de eerste vuurwerkwerkwinkel rij om mijn bestellingen op te halen.
Die laatste dagen voel ik me zo heerlijk altijd :)

Ik kijk altijd erg uit naar de periode waar we nu in zijn beland. De dagen worden korter en kouder, de bladeren vallen van de bomen en we gaan allemaal lekker naar binnen. Haard aan, biertje erbij gezellig met de familie samen zijn. Als je dan toch naar buiten moet daarna lekker warm naar binnen met een heerlijke kop koffie. De kinderen zijn de lijstjes voor de Sint aan het maken en papa die voor 31 december�� langzaam kruipen we dichter naar december. Links en rechts pikken we een kerstshow mee, soms in de auto als het buiten grauw is al stiekem een kerstliedje draaien, heerlijk!! Als dan straks eenmaal de kerstboom weer staat we plannen aan het smeden zijn voor de kerstdagen dan begint het toch echt te kriebelen. En dan begint de top 2000, de dag dat de buit opgehaald mag worden komt dichterbij, als het dan zover is even alles inspecteren en veilig opbergen. Als dan eindelijk 31-12 op de kalender is verschenen dan starten we de dag langzaam op (de zenuwen zoals vroeger zijn er niet meer) daarna lekker met de kids naar buiten cat. 1 stoken. Rond de middag langzaamaan de vuurton op stoken, hoort er toch bij, en meestal stook ik dan nog even de bbq op (ook een hobby van me) in de avond een klein hapje eten, de rest van de avond wordt er toch genoeg gegeten, en dan langzaamaan klaar maken voor oudejaarsavond. Langzaamaan komt de familie binnen en tikken de minuten, seconden van het oude jaar weg om vervolgens met z’n allen het nieuwe jaar te verwelkomen. Dan rustig naar buiten, eerst genieten van al het moois in de omgeving om daarna met de hele familie te genieten van al ons eigen moois. Daarna met een voldaan gevoel naar binnen om tot in de vroege uurtjes gezellig te borrelen. Hier kan ik echt van genieten. ��

Ik kijk altijd erg uit naar de periode waar we nu in zijn beland. De dagen worden korter en kouder, de bladeren vallen van de bomen en we gaan allemaal lekker naar binnen. Haard aan, biertje erbij gezellig met de familie samen zijn. Als je dan toch naar buiten moet daarna lekker warm naar binnen met een heerlijke kop koffie. De kinderen zijn de lijstjes voor de Sint aan het maken en papa die voor 31 december�� langzaam kruipen we dichter naar december. Links en rechts pikken we een kerstshow mee, soms in de auto als het buiten grauw is al stiekem een kerstliedje draaien, heerlijk!! Als dan straks eenmaal de kerstboom weer staat we plannen aan het smeden zijn voor de kerstdagen dan begint het toch echt te kriebelen. En dan begint de top 2000, de dag dat de buit opgehaald mag worden komt dichterbij, als het dan zover is even alles inspecteren en veilig opbergen. Als dan eindelijk 31-12 op de kalender is verschenen dan starten we de dag langzaam op (de zenuwen zoals vroeger zijn er niet meer) daarna lekker met de kids naar buiten cat. 1 stoken. Rond de middag langzaamaan de vuurton op stoken, hoort er toch bij, en meestal stook ik dan nog even de bbq op (ook een hobby van me) in de avond een klein hapje eten, de rest van de avond wordt er toch genoeg gegeten, en dan langzaamaan klaar maken voor oudejaarsavond. Langzaamaan komt de familie binnen en tikken de minuten, seconden van het oude jaar weg om vervolgens met z’n allen het nieuwe jaar te verwelkomen. Dan rustig naar buiten, eerst genieten van al het moois in de omgeving om daarna met de hele familie te genieten van al ons eigen moois. Daarna met een voldaan gevoel naar binnen om tot in de vroege uurtjes gezellig te borrelen. Hier kan ik echt van genieten. ��
Amen! Precies dit

Je beschrijft het erg mooi Micheel. Al die kenmerken van de laatste maanden geven je het idee dat hét moment dichterbij komt. Schitterend om te zien dat meerdere mensen dat zo beleven!

De 31e zelf lekker top 2000 kijken als een hyper konijn. Om de 5 minuten op de klok kijken hoe laat het is. Vervolgens vroeg avond eten en dan aftellen naar 18.00. Heerlijk

Waar ik niet naar uitkijk is het belabberd slapen voor de 28e...

Toch wel de dagen dat de top2000 begint en de afhaaldagen! Dit zijn de leukste/spannendste dagen.

Natuurlijk ook naar de 31e! Maar merk toch wel aan mezelf dat ik naar het bovenstaande het meeste toe leef!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan