Ik kijk altijd erg uit naar de periode waar we nu in zijn beland. De dagen worden korter en kouder, de bladeren vallen van de bomen en we gaan allemaal lekker naar binnen. Haard aan, biertje erbij gezellig met de familie samen zijn. Als je dan toch naar buiten moet daarna lekker warm naar binnen met een heerlijke kop koffie. De kinderen zijn de lijstjes voor de Sint aan het maken en papa die voor 31 december�� langzaam kruipen we dichter naar december. Links en rechts pikken we een kerstshow mee, soms in de auto als het buiten grauw is al stiekem een kerstliedje draaien, heerlijk!! Als dan straks eenmaal de kerstboom weer staat we plannen aan het smeden zijn voor de kerstdagen dan begint het toch echt te kriebelen. En dan begint de top 2000, de dag dat de buit opgehaald mag worden komt dichterbij, als het dan zover is even alles inspecteren en veilig opbergen. Als dan eindelijk 31-12 op de kalender is verschenen dan starten we de dag langzaam op (de zenuwen zoals vroeger zijn er niet meer) daarna lekker met de kids naar buiten cat. 1 stoken. Rond de middag langzaamaan de vuurton op stoken, hoort er toch bij, en meestal stook ik dan nog even de bbq op (ook een hobby van me) in de avond een klein hapje eten, de rest van de avond wordt er toch genoeg gegeten, en dan langzaamaan klaar maken voor oudejaarsavond. Langzaamaan komt de familie binnen en tikken de minuten, seconden van het oude jaar weg om vervolgens met z’n allen het nieuwe jaar te verwelkomen. Dan rustig naar buiten, eerst genieten van al het moois in de omgeving om daarna met de hele familie te genieten van al ons eigen moois. Daarna met een voldaan gevoel naar binnen om tot in de vroege uurtjes gezellig te borrelen. Hier kan ik echt van genieten. ��