[Freakactie 2019] De Driesprong Vuurwerk Zoetermeer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijken wel 20mm blokjes...

Bedankt voor het filmpje De Driespro... of nee Torrr. :p

Het zijn ook 20mm blokjes. Maar als je ziet wat Pangu (I've got the power) en Evo (Unity of Lights) met 20mm/500gr/100sh, dan vallen deze cakes 20mm/30sh/432gr me toch ook wel tegen.

Gelukkig heb ik geen budget meer en kom ik niet in de verleiding. :D
En gelukkig heeft De Driesprong nog heel veel ander moois in het assortiment.

Dacht dat 25mm blokjes waren?
Vind ze opzicht niet slecht overkomen met een mooie finale zeker gezien ze net van de boot afkomen.

Dat is dan wel een beetje een domper, denk je een soortgelijk aan de Mega 6 te hebben.
Disclaimer: ik heb niks tegen 20mm hoor, kun je best leuke dingen mee doen, alleen dacht dat deze wel wat groter waren

Is deze bij interesse bijvoorbeeld wel al eerder af te halen in de winkel:p? Aangezien ik inmiddels wel 2 keer per week in jullie tuincentrum te vinden ben hahah!

Bij interesse kunnen we een vorm van uitzondering maken. De acties die erin staan en het gratis vuurwerk etc gaan echter pas vanaf half november in. Bij interesse en wanneer je een folder wilt halen stuur even een pb.

zijn het zelfde prijs is per stuk op die website set adviesprijs is 75 euro dus je word misleid door vuurwerkbull... jammer!

Dat zou misleiding in zijn reinste vorm zijn.
Ik zie overigens nergens staan dat adviesprijs 75 eu is of dat het hier een enkele cake betreft.
Ik denk dus daadwerkelijk 25 voor de 6.

Dat zou misleiding in zijn reinste vorm zijn.
Ik zie overigens nergens staan dat adviesprijs 75 eu is of dat het hier een enkele cake betreft.
Ik denk dus daadwerkelijk 25 voor de 6.

bij een andere winkel:

Per stuk: https://vuurwerkvechtweelde.nl/artikel/royal-six-cake-30-schoten-per-stuk

Set: https://vuurwerkvechtweelde.nl/artikel/royal-six-cakes-30-schoten-pakket-6-cakes

Kwestie van verder googlen en realistisch nadenken... Ik zou je niet aanraden om de gok te wagen want je zult naar alle waarschijnlijkheid 1 v/d 6 uit de set mee krijgen voor een belachelijke HOGE prijs.

lang verhaal kort: als je de set wilt aanschaffen lekker bij de Driesprong doen met de nu nog 20% korting actie heb je ze alle 6 voor 60,-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan