1" Ultimate Design

Ik vind hem persoonlijk niet heel best uit de verf komen prijs/ kwalitatief bekeken. Daarnaast moet je er vanuitgaan dat hij met O&N echt niet beter gaat presteren, want deze ijle en heldere avond was perfect voor alle uitwerkingen.

Vind ik maar een vage reactie. De rechter gaat wat sneller dan de linker. Als ik naar de linker kijk duurt deze precies een minuut in de show, met dezelfde trage eerste shots en ook de crossettes hebben ongeveer dezelfde snelheid. Als ik dat naast de officiële productvideo leg en ik haal daar de intro en de outro qua tijd vanaf zit ik ook precies op een minuut. Wat is er vertraagd dan?

Het lijkt mij toch wel dat het jou ook opviel dat de plum en ghost effecten in de product video langer blijven hangen? Ik hoef daar helemaal niet de tijden voor te vergelijken. Ik heb hem nu al voor €75 wat ik alsnog prima vind voor hoe die uit de verf kwam in de show, maar de product video ziet er wel beter uit dan de productie versie. Misschien is dat hem ook juist, dat de productie versie gewoon iets slappere effecten heeft en dat het daarom sneller weg is

hmmm nog steeds mijn twijfels over deze. Persoonlijk had ik er toch wat meer van verwacht. Het zeker geen slechte box, maar er zijn betere voor deze prijs.

Dit is voor mij wel echt een mooie nieuwkomer. Heel erg benieuwd hoe die in de straat presteert, maar de combinatie van effecten vind ik nu al mooi gekozen.

Ik vind hem super! Is een keer geen rambak! Hier staat de sierlijkheid centraal! Deze staat op de “Muk hebn” lijst

Toch wel een hele mooie bak, alleen snap die vertraagde video's niet zo (tenminste ze lijken traag)... Of ze zijn van HEEL ver af genomen, dan krijg je ook al snel dit effect.

Ondanks dat ik niks meer zou bestellen deze alsnog toegevoegd. vind het best een leuke box en niet zo'n standaard crackling finale :)

Back
Bovenaan