Pyroboy26
VWC lid
Ik begrijp je verhaal, maar niet alle shops hebben een mailingslijst waarin alle accounts van de klanten vermeld staan, veel mag ook niet ivm de nieuwe wetgeving. Dan zou men iedereen 1 voor 1 moeten benaderen en dat gaat nu eenmaal niet zo snel. Daarnaast moet je ook niet vergeten dat het pas 4 dagen geleden is dat het nieuws de wereld in geslingerd werd. Een moment van bezinning moet je ze ook geven. Daarnaast zie je ook dat het geen accountants zijn die de hele accountslijsten op orde hebben, het zijn handelaren die in drie dagen tijd de boel geregeld moeten hebben, dat kunnen ze goed maar dit is toch even een ander verhaal geworden.Ik heb bij meerdere winkels meerdere bestellingen staan. en hoop dat er een mogelijkheid komt om 1 of 2 bestellingen te annuleren. De andere bestelling(en) wil ik dan laten staan. Het gaat dan om artikelen die ik juist heb besteld om het jaartal. Denk bv aan de Geisterblitz 2019. Of dat teveel rompslomp geeft is natuurlijk afwachten. Het gaat dus echt om losse bestellingen en niet om 1 bestelling die ik gedeeltelijk wil annuleren.
Verder heb ik nog geen enkel bericht ontvangen van de betreffende winkels. Ik begrijp het gezien alles wat ze nu moeten regelen, maar ergens jammer dat ik op Facebook een bericht lees van een freakshop die aangeeft dat ze de bestellingen doorschuiven. Op vragen of er ook andere opties zijn geven ze aan dat dit de voorkeur heeft en geven (nog) geen andere optie.
Als je 2 dagen geleden iets op Facebook kon zetten stuur dit dan ook even in een mail naar je klanten. Dat is toch een stuk persoonlijker.